• Als zij 1000 redenen kunnen verzinnen waarom HP beter is, waarom wij dan niet waarom Twilight beter is?

    Nu voel ik me echt zo'n overloper, maar ik vind allebei leuk.

    Mensen: dit is geen ruzietopic. Maak daarvoor maar je eigen topic aan. Dit is alleen grappig, om te kijken of het ook via deze lukt.

    Edit MOD: alle reacties die niet aansluiten bij dit topic ga ik verwijderen.
    Nogmaals een edit van een MOD: richt je hier aub alleen op de boeken zelf en de schrijvers zelf, niet op de fans! Beledig elkaar op die manier niet.

    1. Twilight heeft een hechte familie, in HP maken ze heel vaak ruzie.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2011 - 10:39 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    124. De acteurs uit Twilight kunnen buiten acteren ook andere dingen. Zo kan Alex Meraz schilderen en Tinsley Korey zingt.
    125. Robert Pattinson heeft een aantal van de liedjes ingezongen bij de eerste Twilight-film.
    126. De acteurs hebben zelf ook de boeken gelezen.
    127. Als fan kan je ook een rol krijgen -Bryce Dallas Howard-

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 19:13 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    128. Stephenie wou eerst niet eens in de film, maar de makers drongen aan, voor de fans :Y)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 19:14 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    129. Wij beledigen andere schrijvers niet (kijk maar naar rede 381 in Hp vs Twi topic)


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    130. In Twilight zijn de koppels beter samengesteld. BV. Ron & Hermelien, Dat is zoals vuur en water.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    131. In Harry Potter gebeurt in elke boek bijna hetzelfde, Hij zit op Zweinstein, er doet zich een probleem voor, hij red de school en alles is weer goed. Twilight is nog origineel


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Endlich schreef:
    130. In Twilight zijn de koppels beter samengesteld. BV. Ron & Hermelien, Dat is zoals vuur en water.


    zoals Jacob en Renesmee, ja, wolf en vampier, is ook zoals vuur en water.

    131. De vader van Bella heeft niets door van het hele vampier-gedoe.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    zoals Jacob en Renesmee, ja, wolf en vampier, is ook zoals vuur en water.

    131. De vader van Bella heeft niets door van het hele vampier-gedoe.

    Jacob had geen keus! Hij is op haar ingeprent! En ik bedoel qua karakter, daar verschillen Jake & Nessie niet zo heel veel. En in Harry Potter zijn er meerdere koppels zo
    133. In Twilight heb je onvoorwaardelijke liefde, Bella zou zich voor Edward opofferen, ik zie niemand uit Harry Potter dat doen.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Endlich schreef:
    (...)
    Jacob had geen keus! Hij is op haar ingeprent! En ik bedoel qua karakter, daar verschillen Jake & Nessie niet zo heel veel. En in Harry Potter zijn er meerdere koppels zo
    133. In Twilight heb je onvoorwaardelijke liefde, Bella zou zich voor Edward opofferen, ik zie niemand uit Harry Potter dat doen.


    In Harry Potter willen zijn beste vrienden hun leven voor hem wagen, dat is ook opoffering.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Misschien heeft het niet zoveel zin om steeds tegenreacties te plaatsen want daarvoor zijn deze topics niet bedoeld.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Weet ik, maar dat kon ik niet laten. (: Nu ben ik weg hier.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    134. Wij hebben tenminste een normale fan naam, kom op Potterheads --'
    135. Wij hoeven redenen geen 3 keer te herhalen (:
    136. Wij weten hoe de andere fans heten, kom op, Twitches? Twi hards ja!
    137. Wij zetten geen redenen om dingen die toch nooit in Harry Potter zouden kunnen komen
    138. De films kan je een keer zien, en daarna val je erbij in slaap (Hp)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 20:25 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    139. Twilight kun je over en over zien/lezen zonder dat het verveeld


    Only those who listen can hear

    140: er slapen fans 3 dagen op voorhand op een plein voor de premieres :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    141. Twilight zou sneller kunnen "gebeuren". Je vind sneller je "Edward" of te wel, de zorgzame man die echt om je geeeft en je wilt beschermen, dan dat je - je Harry Potter of Sneep vindt, want hun karakters tegenover hun liefde is niet duidelijk.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Before schreef:
    128. Stephenie wou eerst niet eens in de film, maar de makers drongen aan, voor de fans :Y)

    Wie speelde zij dan?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.