• Als zij 1000 redenen kunnen verzinnen waarom HP beter is, waarom wij dan niet waarom Twilight beter is?

    Nu voel ik me echt zo'n overloper, maar ik vind allebei leuk.

    Mensen: dit is geen ruzietopic. Maak daarvoor maar je eigen topic aan. Dit is alleen grappig, om te kijken of het ook via deze lukt.

    Edit MOD: alle reacties die niet aansluiten bij dit topic ga ik verwijderen.
    Nogmaals een edit van een MOD: richt je hier aub alleen op de boeken zelf en de schrijvers zelf, niet op de fans! Beledig elkaar op die manier niet.

    1. Twilight heeft een hechte familie, in HP maken ze heel vaak ruzie.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2011 - 10:39 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    35. In twilight komt meer spanning en gevoelens voor in HP niet echt -.-


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    36. We've got the Wolfpack :9~
    37. En vergelijk Harry Potter maar eens met Jacob Black. Je snapt het wel :Y)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 9:19 ]


    Not all those who wander are lost.

    38. Twilight vampiers/weerwolven zijn tenminste orgineel! Bij Harry Potter zijn ze gewoon het zelfde als in bijna elk ander boek.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    39. Bij Twilight hebben ze 80000 potjes glitters (geen idee of dat zo is, ik dacht dat het door de pc werd gedaan), bij HP 0.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    40. In Twilight heb je tenminste nog echte actie! Man tot man gevechten! In HP zijn ze niets zonder hun toverstokje (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    41. de gevoelens zijn erg duidelijk te zien. ( ik haat hp en heb het 1 keer gezien)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    42. Rosalie en Alice zijn hot & cold, Ginny en Hermelien daarentegen... Not.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    43.Er is veel meer liefde in Twilight


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    44. Je kan ieder deel uit de serie gezien/gelezen hebben voor je het snapt bij HP bij Twilight niet


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    45:De films van Twilight zijn beter omdat die veel beter kloppen met de het boek dan bij HP


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    46: Niemand kan zo veel ongeluk hebben als Harry heeft, in Twilight kent Bella nog tenminste een beetje geluk, wat realistisher is


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    47:Twilight is veel beter bedacht
    48:Twilight is van alles wat, romantiek, vechten, verdriet en ga zo maar door
    49:In twilight staat Bella voor de keus tussen Jacob en Edward, in Harry Snotter is dat niet

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 14:47 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    50: bij Twilight kunnen ze iemand pijn doen door ze aan te kijken - Jane - bij Harry Potter hebben ze hun toverstok nodig.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 14:47 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    51: Edward blijft altijd trouw aan Bella wat er niet kan gezegd worden over Ginny

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 14:48 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    52. Met twilight kun je soms nog lachen (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right