• Als zij 1000 redenen kunnen verzinnen waarom HP beter is, waarom wij dan niet waarom Twilight beter is?

    Nu voel ik me echt zo'n overloper, maar ik vind allebei leuk.

    Mensen: dit is geen ruzietopic. Maak daarvoor maar je eigen topic aan. Dit is alleen grappig, om te kijken of het ook via deze lukt.

    Edit MOD: alle reacties die niet aansluiten bij dit topic ga ik verwijderen.
    Nogmaals een edit van een MOD: richt je hier aub alleen op de boeken zelf en de schrijvers zelf, niet op de fans! Beledig elkaar op die manier niet.

    1. Twilight heeft een hechte familie, in HP maken ze heel vaak ruzie.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2011 - 10:39 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    53. Bij HP moeten ze occlumentie leren om te kunnen zien wat mensen denken (zoiets dan) en Edward kan het gewoon zonder iets te leren.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    54.Bij twilight zijn de personages veel origineler


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    55. In Harry Potter draait het 7 boeken/films om één vijand, in Twilight draait het ieder boek om iemand anders.


    I'm in love with you and all your little things

    56.In twilight 1,2,3 komt steeds terug dat Victoria, Laurent en ames Bella willen, en in elk deelg aat er 1 dood


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    57. Geloofwaardiger


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    58. Twilight is te begrijpen voor meerdere leeftijden, voor HP moet je goed nadenken voor je dingen snapt.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    59. Twilight is realistischer. Kom op, toverstokjes?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    60. De namen hoefden niet naar het nederlands vertaalt te worden


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    61. Stephenie speelt mee in de films, de schrijfster van HP niet


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    62 De boeken zijn makkelijker om te lezen


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    63. Twilight heeft gedichtjes in de boeken, HP niet


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    64.Het gaat niet zo lang door en de boeken zijn ook dikker, maar dat is denk ik persoonlijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    65. Twilight heeft jonge en leuker jongens, HP heeft oude met baarden.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    66. Twilight zorgt ervoor dat je meteen helemaal in het boek zit, bij HP moet je eers 100 pagina's lezen voordat dat gebeurd :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    67. Stephenie Meyer heeft haar verhaal nooit veranderd voor de fans, J.K. Rowling wou Harry eerst laten doodgaan, maar uiteindelijk heeft ze hem laten leven, voor de fans.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz