• Die is echt laag.
    Misschien heb ik iets gemist en was hij al lang zo?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hij heeft een glíttermicrofoon? o.o
    En hij zingt hier niet laag, hij zingt gewoon vals.
    En geel staat hem niet.


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    Hij heeft een glíttermicrofoon? o.o
    En hij zingt hier niet laag, hij zingt gewoon vals.
    En geel staat hem niet.

    Hier ben ik het mee eens


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eindelijk de baard in zijn keel!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    EMIN3M schreef:
    Hij heeft een glíttermicrofoon? o.o
    En hij zingt hier niet laag, hij zingt gewoon vals.
    En geel staat hem niet.


    Agree(krul)


    Only those who listen can hear

    Het is een mirakel!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wat kunnen mensen hierboven zeiken zeg. Hij heeft wel degelijk een lagere stem gekregen, want dit is niet vals gezongen?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 15:19 ]


    Smile and live.

    Casuelle schreef:
    Wat kunnen mensen hierboven zeiken zeg. Hij heeft wel degelijk een lagere stem gekregen, want dit is niet vals gezongen?
    Ik zeik niet, ik zeg een mening. En hij had al langer een zwaardere stem, alleen zingt hij hier gewoon zo vals als een kanariepiet. Als ik hier 's morgens mee zou wakker worden zou ik mijn telefoon/wekker het raam uit gooien, en dat doe ik niet snel geloof me.


    Rainbows on my staircase ~

    Casuelle schreef:
    Wat kunnen mensen hierboven zeiken zeg. Hij heeft wel degelijk een lagere stem gekregen, want dit is niet vals gezongen?

    Ja, dat is joun mening.
    Het is een JB topic, dan moet je niet alleen maar verwachten dat er reacties komen als 'o my god hij zingt zo mooi' ofzo.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik vind het niet zo vals hoor. Het publiek is nogal hard, maar je kan de verandering nog merken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Farasha schreef:
    Ik vind het niet zo vals hoor. Het publiek is nogal hard, maar je kan de verandering nog merken.
    Het publiek is hard omdat ze hem niet willen horen zingen want, be honest girl, het klinkt nergens naar :')


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    Hij heeft een glíttermicrofoon? o.o
    En hij zingt hier niet laag, hij zingt gewoon vals.
    En geel staat hem niet.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Oké. Ik ben belieber, maar ik vind dat z'n uithalen niet geheel zuiver zijn.
    Toch vind ik zijn lagere stem wel echt mooi. Maar doordat de muziek hard staat en het geluid waarmee het is opgenomen,niet heel erg optimaal is, kun je niet heel goed beoordelen.
    Oh en ik vind dat geel hem leuk staat. ;$

    Edit: WAUW DIE LAATSTE UITHAAAAAL. <3

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 15:48 ]


    To infinity and beyond •

    It finally happened. Never say never kids, because even Justin Bieber can hit puberty!


    Here & Now

    Hij zingt mooi.

    Alleen vind ik het erg dat hij hier Favorite girl zingt. Dat nummer was voor Caitlin bedoeld. En nu zingt hij het voor Selena.


    edit:Hij begint echt volwassene te worden.

    EMIN3M schreef:
    (...)Het publiek is hard omdat ze hem niet willen horen zingen want, be honest girl, het klinkt nergens naar :')


    I'm being honest. Je weet nooit waarom het publiek hard is. En ik vind zijn lagere stem mooi.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.