• http://www.zideo.nl/playzideo/6b3471546f566472

    Te erg...

    Misschien ligt het bij mij anders. Omdat ik het ook heb meegemaakt maar ik daagde het niet uit zoals zij dat doet.

    Ik snap nog steeds niet wat er hier erg aan is?(krul)
    Lelijk huppelkutje probeert stoer te doen voor haar vrienden, geeft een klap aan de jongen, en de jongen geeft een klap terug. Einde.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 18:41 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Omg hehe.
    Gelijk nadat zij die 'klap' uit had gedeeld zag je haar bang worden ;']
    Die jongen maakt me misselijk, though.


    Caution first, always.

    Wat is hier erg aan? Die jongen vraag haar om een stap naar achteren te doen, zij slaat hem, dan wordt ze zelf geslagen en dan nog afvragen waarom hij haar heeft geslagen? LOL.

    Dat wijf slaat echt op een mongolische manier. Maar ik vond het ook wel erg dat die jongen dan terug ging slaan. En ik vond het ook vreemd dat ze dan tegen die jongen schreeuwt en plotseling zit te lachen, omdat haar vrienden het filmen.

    Ik heb hier volgens mij gewoon te veel meningen over.. (cat)


    All was well.

    Grizzly schreef:
    niet gemeen bedoelt, maar ze vroeg er zelf om.

    eerlijk vindt ik het echt bullshit, dat mannen vrouwen niet kunnen slaan, en omgekeerd wel. alsof we allemaal porseleinen popjes zijn. je slaat oftewel niemand, en als je per se slaat, maak dan alsjeblieft geen onderscheid tussen geslacht zeg.

    en ja ik ben een vrouw, en vind, als ik weet dat ik het uitgelokt heb, niet erg om geslaan te worden door een jongen.


    Love isn't blind, It's retarded.