• Tsja, ik moet weer wat te doen hebben het weekend dus bied ze maar aan ^^

    Alleen dit even:
    -geen 16+ verhaal(stukjes zijn toegestaan enkel als het aangegeven is)
    -geen DM of HP
    -ik lees twilight, wolfpack, justin bieber en onbekende personen
    -geen tokio hotel
    -het verhaal moet al een aantal hoofdstukken hebben
    -zet het linkje in het topic(anders word het niet gelezen)
    -het verhaal moet kloppend zijn
    -geen verhaal dat je leest vanuit jezelf(dus geen je loopt naar je fiets toe en blablabla)
    -je moet regelmatig schrijven



    eeh nouja dat was het wel ongeveer :$

    xxx

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 18:29 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    I just gotta get home
    Vampier/weerwolf story met onbekende personen.

    Everyone has a secret
    Onbekende personen.

    Dankje als je ze leest (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Before you let me go
    Onbekende personen.

    Underwater Kisses
    Jacob Black, met een heel ander tintje fantasy. _O_


    Everything is worse without music.

    Someone like you
    Seth Clearwater, dus dat is wolfpack.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Story is in het Nederland, kan alleen even de Nederlandse beschrijving niet vinden. Over onbekende personen en vampiers:


    River is a normal surfer boy. One day he meets the beautiful Belle, and he falls in love. But how does it come that he loves her so much that he wants to do everything for her? And does she love him too? Or is there just something that she wants from him?

    I want you


    Story over onbekende personen, hij is pas gisteren begonnen dus zijn er pas 2 chapters, maar ik ben van plan elke dag te posten dus dat worden er vanzelf veel meer:


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 18:33 ]


    “Love is a contradiction.”

    meer mensjes??^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Wilton House

    1 verhaal, 10 schrijvers, geen verhaallijn


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lees je One Direction? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    The Last Delivery


    Een jongen, Jason Soprannomi, werkt als pizzakoerier. Hij doet al een tijdje gewoon zijn werk.
    Laat in de avond wilt Jason naar huis, maar de pizzeria krijgt nog een telefoontje. Jason besluit om die nog te bezorgen. Maar er gerbeurt iets, waardoor hij misschien voor de laatste keer een bestelling bezorgt.


    Het speelt zich af in deze tijd en in Italië. Ik ben van plan om er een griezelverhaal van te maken. Het verhaal is pas begonnen en heeft daarom nog maar 2 hoofdstukken.

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 juli 2011 - 15:06 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    klikkkk op mn profiel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lees je ook One Direction?

    Let's run far away from here ~ One Direction

    Iedereen kent Romeo en Julia, toch? Het meest romantische verhaal ooit. Want zeg nou zelf, wat is er romantischer dan een verboden liefde? Maar stel je eens voor dat jij in die situatie zat? Iemand verbied je om degene waar je zo veel van houdt te zien. Met hem om te gaan, met hem te praten of zelfs naar hem te kijken. Dan is het opeens een stuk minder leuk.

    Julet Newton is de dochter van de eigenaar van het grootste en bekendste veilinghuis in heel Londen. Ze wordt gezien als de perfecte dochter en ze heeft als enigste kind van meneer Newton haar reputatie hoog te houden. Maar als Julet One Direction ontmoet verandert alles.


    To live doesn't mean you're alive

    Ik ehb 2 verhalne die nog redlijk nieuw zijn en 2 die al klaar zijn, moet je maar even op mijn profiel kijken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    The soul of the sea
    Onbekende personen
    http://www.quizlet.nl/stories/40460/the-soul-of-the-sea/


    Aan niets denken is ook denken.



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...


    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 18:08 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?