• Vandaag was míjn dag.
    Want ik heb voor het eerst een voldoende gehaald op aardrijkskunde, ik heb een ontzettend leuke jongen ontmoet, ik ga waarschijnlijk over naar 6 vwo, ik heb ontzettend lieve ouders die vandaag taart voor me hebben gehaald omdat ik de laatste toets heb gehad en ik hou gewoon van mijn leven. <3

    Wat is jullie mooiste/leukste/grappigste dag uit jullie leven?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aaah ik snap heeel erg dat je zo blij bent. Goed zo dat je voldoende hebt gehaald op AK!
    Mijn leukste dag? Hmm ik kan er op dit moment niet echt een bedenken.


    Alleen maar tranen van geluk

    ik heb geen dag,n maar eerder momenten of periodes :)

    maar mijn mooiste momenten tot nu toe zijn (mijn 5 favorieten, van 1 naar 5):

    -vorige zomer, 's avonds laat, ik lag ondersteboven uit mijn raam; het was heerlijk weer, zalig muziekje op, en besefte net dat ik eigenlijk de best vrienden van de wereld had.

    -anderhalve maand geleden, dinsdagmiddag, dan zit ik altijd op school in het auditorium op de vleugelpiano te spelen. het was die dag enorm veel aan het regenen, en iedereen van mijn klas wou op het secretariaat, rond de verwarming blijven zitten omdat we allemaal kletsnat waren (we hadden net een wandeling gemaakt), dus ik vroeg een jongen uit het zesde waar ik enorm goed mee overeenkwam mee naar het auditorium, en om door de regen te gaan mocht ik zijn suit aandoen (die trouwens enorm lekker ruikt), en aan de piano mega romantisch samen gespeeld, en gedanst zonder muziek, en toen hadden we onze eerste kus :)

    -vorige zomer, met mijn beste vriendinnen, gek filmpje gemaakt waar we helemaal nat zijn en een Taylor dansje doen :)

    -de zondag erna, was er zo'n festival in het pierkespark, Zaradi tebe (ofzoiets..) en hij had me mee uitgevraagt, en toen waren we een koppel :) en nu zijn we zo al n maandje samen :)

    -paar maanden geleden, toen er een ander jongen was (die eigenlijk een jerk is!), ik was bij hem thuis, en hij had zo'n vetcoole bal met elektriciteit, en als je je hand erop legt, dan gaan die elektriciteit dingen (zo een:)

    en hij legde zijn hand er ook op, en toen we onze wijsvingers naar elkaar wezen, sprongen er letterlijk vonken :)

    en eentje die niet echt vrolijk, maar wel bijzonder was; toen ik eindelijk de moed had om weg te lopen van mijn vader.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Wat superleukvoor je!
    Ik heb volgensmij wel heel veel leuke dagen ontmoet (:
    Alleen weet ik niet de details enzo meer.

    Misschien niet echt het mooiste, maar gister was een geweldige dag <3
    Ik ben de hele dag met Emma in Amsterdam geweest en heb foto's en handtekeningen handtekeningen van James en Oliver Phelps en Rupert Grint.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Misschien niet echt het mooiste, maar gister was een geweldige dag <3
    Ik ben de hele dag met Emma in Amsterdam geweest en heb foto's en handtekeningen handtekeningen van James en Oliver Phelps en Rupert Grint.

    Alsjeblieeeeeft, stuur die handtekeningen door. _O_
    James en Oliver zijn gewoon awesome. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn leukste dag was de een na laatste dag in Berlijn met mijn vriendinnen. Heerlijk winkelen en leuke dingen bezichten en leuke gesprekken gehad 's avonds met jongens uit brazzillie veel dingen geleerd die dag, en echt een van mijn hoogtepunten die ik zo kan bedenken. Jammer dat we het niet konden afsluiten met een avondje stappen maar we hebben die nacht helemaal niet geslapen, en het was gewoon echt helemaal geweldig. _O_


    Everything is worse without music.

    dat ik mag komen werken op mn stage
    wel als invalkracht, alleen als ze me nodig hebben, maar komende week 2 dagen werken :D