• http://www.zideo.nl/playzideo/6b3471546f566472

    Te erg...

    Tja, als je een klap uitdeeld moet je het ook kunnen verwachten.


    Some angels have no wings.

    Dat dom wijf had waarschijnlijk niet verwacht dat hij ging terugslaan :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind het eigenlijk best grappig :'D


    -

    niet gemeen bedoelt, maar ze vroeg er zelf om.

    eerlijk vindt ik het echt bullshit, dat mannen vrouwen niet kunnen slaan, en omgekeerd wel. alsof we allemaal porseleinen popjes zijn. je slaat oftewel niemand, en als je per se slaat, maak dan alsjeblieft geen onderscheid tussen geslacht zeg.

    en ja ik ben een vrouw, en vind, als ik weet dat ik het uitgelokt heb, niet erg om geslaan te worden door een jongen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Wtf slaat dat op?
    Ik snap het niet.

    En dat wijf lijkt op iemand die ik niet zo aardig vindt.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 17:31 ]


    Food.

    Hij sloeg niet, hij beweegde lichtelijk zo. Maar hij sloeg haar niet.
    Wel zo'n beetje de lelijkste mensen die ik ooit heb gezien trouwens.

    Grizzly schreef:eerlijk vindt ik het echt bullshit, dat mannen vrouwen niet kunnen slaan, en omgekeerd wel.

    Jongens worden nou eenmaal gespierder. Stel dat ik een willekeurig meisje zou slaan, dan zou ze er niet goed aan toe zijn. Omgekeerd zal er weinig aan de hand zijn. Plus dat mannen er juist voor zorgen dat ze het veiliger voor vrouwen kunnen maken, weer omdat vrouwen minder kunnen vangen.
    En nee, dit gaan wij niet testen;)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 17:34 ]

    Haha dramaqueeeen.


    Alis volat propriis.

    Hahahaha, typisch.
    Zulke lui zijn echt zó voorspelbaar.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    HAHAHAHAHAA *le dying*

    Ze slaat nog eens slap ook XD


    Some angels have no wings.

    Ja, zij doet stoer tegenover haar vrienden, gaat ze zitten lachen, en hij vraagt gewoon rustig om een stap naar achter te zetten, als ik hem was, en ik werd geslagen zou ik haar ook terug geslagen hebben. Ik geef die jongen groot gelijk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Whahaha. X'D

    Moet je maar niet zo overdreven gaan doen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Omentherise schreef:
    Hij sloeg niet, hij beweegde lichtelijk zo. Maar hij sloeg haar niet.
    Wel zo'n beetje de lelijkste mensen die ik ooit heb gezien trouwens.(...)
    Jongens worden nou eenmaal gespierder. Stel dat ik een willekeurig meisje zou slaan, dan zou ze er niet goed aan toe zijn. Omgekeerd zal er weinig aan de hand zijn. Plus dat mannen er juist voor zorgen dat ze het veiliger voor vrouwen kunnen maken, weer omdat vrouwen minder kunnen vangen.
    En nee, dit gaan wij niet testen;)


    dat is nou hetgene wat ik bedoel! ja, jullie kunnen slaan. maar wij kunnen ook schoppen, of slaan, misschien niet zo hard, maar we weten heus wel hoe we jullie pijn kunnen doen. en ik sla niet, als ik echt kwaad ben, bijt ik, en trust me, dat doet zeer.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    OMG dit lijkt ZO fake..
    Naja ik geef die jongen geen gelijk ik zou ook terugslaan =)


    Stop wishing, Start doing..

    Hahaha, ze schijt gelijk in d'r broek. Weg grote bek.
    Sorry hoor, maar dan verdien je hem. Ik ben geen voorstander van een vrouw zomaar slaan, maar als ze jou slaat of echt te ver gaat verdient ze de klappen net zo goed.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.