-
1 juli 2011 - 17:271 juli 2011 - 17:471 juli 2011 - 17:47
Omentherise schreef:
Hij sloeg niet, hij beweegde lichtelijk zo. Maar hij sloeg haar niet.
Wel zo'n beetje de lelijkste mensen die ik ooit heb gezien trouwens.(...)
Jongens worden nou eenmaal gespierder. Stel dat ik een willekeurig meisje zou slaan, dan zou ze er niet goed aan toe zijn. Omgekeerd zal er weinig aan de hand zijn. Plus dat mannen er juist voor zorgen dat ze het veiliger voor vrouwen kunnen maken, weer omdat vrouwen minder kunnen vangen.
En nee, dit gaan wij niet testen;)
Vooroordeel.Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
1 juli 2011 - 17:48Sevenfold schreef:
Hahaha, ze schijt gelijk in d'r broek. Weg grote bek.
Sorry hoor, maar dan verdien je hem. Ik ben geen voorstander van een vrouw zomaar slaan, maar als ze jou slaat of echt te ver gaat verdient ze de klappen net zo goed.1 juli 2011 - 17:48Tsja, zij slaat, dan kan ze moeilijk geloven dat hij daar braaf zal blijven staan en alles op zich af laat komen, hè?
Ik vind het grappig trouwens. Lekker voor d'rNormaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
1 juli 2011 - 17:53Hij deed niks verkeerd, dus zij verdiend m juist. (:
Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.
1 juli 2011 - 17:53Grizzly schreef:
niet gemeen bedoelt, maar ze vroeg er zelf om.
eerlijk vindt ik het echt bullshit, dat mannen vrouwen niet kunnen slaan, en omgekeerd wel. alsof we allemaal porseleinen popjes zijn. je slaat oftewel niemand, en als je per se slaat, maak dan alsjeblieft geen onderscheid tussen geslacht zeg.
en ja ik ben een vrouw, en vind, als ik weet dat ik het uitgelokt heb, niet erg om geslaan te worden door een jongen.
Agreed."She was fury, she was wrath, she was vengeance."
1 juli 2011 - 18:23Genius schreef:
Ik vind het eigenlijk best grappig :'DAnd remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
1 juli 2011 - 18:23Als iemand me slaat sla ik terug dus ik snap wel wat die jongen deed.
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
1 juli 2011 - 18:241 juli 2011 - 18:271 juli 2011 - 18:28Ik zou iets zeggen, maar ik zou dan een hele hoop mensen beledigen.
Wat een achterlijk geval is dat weer, typisch ook weer voor zo'n marginaal geval.1 juli 2011 - 18:33Ik sla een meisje ook als zij mij slaat. Waarom? Ik maak geen verschil tussen sekse als ik geslagen/geramt wordt. Dan kun je er zeker weten een terug verwachten. Meisje of niet, dat boeit me dan echt niet.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
1 juli 2011 - 18:34Tortuga schreef:
Wat een achterlijke "vrienden" staan daar omheen? Wtf is dit voor volk?
Dat zijn nou rare persoontjes ook wel genoemd huppelkutjes (in mijn ogen dan)I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
1 juli 2011 - 18:381 juli 2011 - 18:40