• mijn favo muziek wat vinden jullie dervan en als je gaat zeiken GET THE FUCK OUT OF HERE !





    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:16 ]

    Bloeddd schreef:
    ik ken soms heel gemeen zijn weet ik ,, maar er zijn dingen gebeurt (ik zeg liever niet wat) dat ik mensen begin te haten

    Pff dan moet je dat niet op een ander afreageren :-)

    Bloeddd schreef:
    ik ken soms heel gemeen zijn weet ik ,, maar er zijn dingen gebeurt (ik zeg liever niet wat) dat ik mensen begin te haten

    Ja maar dan moet je niet doen alsof je godallemachtig bent!

    ik ben arrogant dat weet ik heus wel ,, jullie mogen mij ook niet aleen niemand zegt het wees gewoon eerlijk hahah maarja wat is internet joh .. maarja zo ben ik agressie zit in mij ik zal nooit veranderen mijn ouders zijn ook niet blij met me ze zijn bang dat ik nog is ooit iemand doodsla , ,,

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 12:20 ]

    dus zoals je ziet ken ik ook normaal doen

    Uneventful schreef:


    dit is echte muziek


    hahaha ik heb die eerste die begin te rappen in mijn buurt gezien in noord whahahaha kkgeniaal

    Wat een klere herrie (cat)


    Me so good.

    Sweden schreef:
    Wat een klere herrie (cat)


    je moet naar die tekst luisteren zoals hij zei als je luisterd ik vermoord je gek (puh) echt lekker om naar te luisteren ik krijg neiging om mensen te slaan (yeah)

    Bloeddd schreef:
    (...)

    je moet naar die tekst luisteren zoals hij zei als je luisterd ik vermoord je gek (puh) echt lekker om naar te luisteren ik krijg neiging om mensen te slaan (yeah)

    doe dat


    Me so good.

    Sweden schreef:
    (...)
    doe dat


    is goed ik heb al nieuwe persoon gevonden die ik in elkaar wil slaan in noord



    laterzzzz

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 12:27 ]

    Bloeddd schreef:
    (...)

    je moet naar die tekst luisteren zoals hij zei als je luisterd ik vermoord je gek (puh) echt lekker om naar te luisteren ik krijg neiging om mensen te slaan (yeah)

    En dan noem je jezelf normaal..

    Mayfly schreef:


    Hier word je rustig van, peace gast. Alleen die titel van die tweede al. :')

    Dit is echte muziek! :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bloeddd schreef:
    (...)

    is goed ik heb al nieuwe persoon gevonden die ik in elkaar wil slaan in noord



    laterzzzz

    Misschien is het een idee om eens met iemand te gaan praten over jouw problemen? lmao.
    Er zit denk ik ergens een draadje los bij jou.
    (cat)


    Me so good.


    I live for the applause, you will die for it.

    Tortuga schreef:
    Wat nou "ik hou van haat"? --' Is dat jou manier aandacht zoeken?


    There's power in the words you whisper.

    Sweden schreef:
    (...)
    Misschien is het een idee om eens met iemand te gaan praten over jouw problemen? lmao.
    Er zit denk ik ergens een draadje los bij jou.
    (cat)

    Persoonlijk geloof ik dat dit is om ons te choqueren, als het echt zo is dat ze zin heeft om iemand te vermoorden zou ze dat geloof ik niet op een topic gaan zeggen. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.