• mijn favo muziek wat vinden jullie dervan en als je gaat zeiken GET THE FUCK OUT OF HERE !





    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:16 ]

    Wat ben jij een raar wijf

    Tuala schreef:
    (...)
    Persoonlijk geloof ik dat dit is om ons te choqueren, als het echt zo is dat ze zin heeft om iemand te vermoorden zou ze dat geloof ik niet op een topic gaan zeggen. (cat)


    terug,, slaan en moorden is heel ver van elkaar hahah

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 13:10 ]

    StJimmy schreef:
    Uhm,niet mijn muziek. Ik vind het nogal grof.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    dit is zeker jullie muziek



    best een schande voor mij zij komt ook uit bosnie :S kutmuziek dit pas noem je zooi

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 13:24 ]

    heriotza schreef:
    (...)


    grof is goed voor je oren

    Bloeddd schreef:
    (...)

    terug,, slaan en moorden is heel ver van elkaar hahah

    Volgens mij zei je op de eerste pagina moorden, maar ja...


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Volgens mij zei je op de eerste pagina moorden, maar ja...


    moorde is verboden slaan mag

    Wat een leuke topics maak jij --'


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    ik weet ik ben exper

    Bloeddd schreef:
    ik weet ik ben exper

    Echt --'


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    *houd mening voor zich en vertrekt uit topic*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Niet echt mijn smaak, maar het is wel een keer iets anders(flower) Het is teminste niet van die standaardmuziek(A)


    SWAG

    Bloeddd schreef:
    (...)


    Oké, door dit filmpje vind ik je toch echt geniaal (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Oké, door dit filmpje vind ik je toch echt geniaal (krul)

    Hehe xD


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ik snap echt niet wat jij wilt man. Wat dóe je hier? Verwacht je dat mensen je gaan adoreren ofzo? Dat mensen je stoer vinden? Quizlet is ook niet echt de ultieme plek om met kanker te gaan lopen schelden. Jij zei dat je dingen hebt meegemaakt? Dan zou het toch te verwachten zijn dat jij respect hebt voor mensen die óók dingen hebben meegemaakt. Maar blijkbaar niet. Jou leven gaat over drugs, verkrachters, moord en schelden? Kom op zeg, ik snap echt niet wat je hier nog te zoeken hebt. Ga over deze achterlijke dingen disussiëren met andere psycho's ofzo.


    Alis volat propriis.