• mijn favo muziek wat vinden jullie dervan en als je gaat zeiken GET THE FUCK OUT OF HERE !





    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:16 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Laufeyson schreef:
    (...)Ik ben metalhead en ik vind dit echt niks aan lol. Ik hou sws niet van Nederlandse rap.


    check die metalheid achter die gozer met die pet dat is zeker wel een metalheid hahaha zieje gelijk er zijn meer maar ik weet niet waar die foto is heb op laptop zit nu op pc

    ik heb serieus respect voor metalheids gekregen aleen niet voor kenker emo,s en gothics

    lolwtffffff!
    wie zegt dat dat metalhead is ololol. en dan nog, betekend nog niet dat alle metalheads hun goed moeten vinden.
    en die gothics en emos luisteren meestal emo screamo muziek of wat het ook is. iig echt kut muziek dat wat die luisteren.


    I live for the applause, you will die for it.

    Uneventful schreef:


    waarom is zij zo dik

    en wat een jankmuziek :8

    Laufeyson schreef:
    lolwtffffff!
    wie zegt dat dat metalhead is ololol. en dan nog, betekend nog niet dat alle metalheads hun goed moeten vinden.
    en die gothics en emos luisteren meestal emo screamo muziek of wat het ook is. iig echt kut muziek dat wat die luisteren.



    hahahaha ik heb concert gezien zelfs op hyves komen metalheids reacties plaatsen bij steen en spinal en ze zijn er lid van ik kan het weten hoe naja ik ben al 6 jaar lang fan van steen en spinal .. ik zeg niet dat hij het is maar hij lijkt er behoorlijk veel op .. metalheads houden ook van hard. nou steen en spinal zijn dat maar dan met teksten en rap .. maar ik zeg niet dat elke metal head van houd hoor ..

    zelf heb ik respect voor mensen die naar metal luisteren ik luister sutter kain en bij hem komen ook stukjes van metal

    sowieso die gothics en emos hahaha die folk moet niet eens bestaan joh heb schijthekel aan het begon eerst met metal gaan ze napen

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:49 ]

    Ik hou mijn commentaar beter voor mezelf.
    En niet alleen over die 'muziek'!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:46 ]

    505 schreef:
    Ik hou mijn commentaar beter voor mezelf.
    En niet alleen over die 'muziek'!


    omdat je emo bent

    Bloeddd schreef:
    (...)

    omdat je emo bent

    Daar zal ik zelf wel over beslissen.

    Even hoor, maar je maakt zo niet echt goede vrienden hier..
    -Just saying.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    505 schreef:
    (...)
    Daar zal ik zelf wel over beslissen.


    Bloeddd schreef:
    (...)


    hahahaha ik heb concert gezien zelfs op hyves komen metalheids reacties plaatsen bij steen en spinal en ze zijn er lid van ik kan het weten hoe naja ik ben al 6 jaar lang fan van steen en spinal .. ik zeg niet dat hij het is maar hij luisterd zeker wel nirvana enzo hahah .. metalheads houden ook van hard nou steen en spinal zijn dat maar dan met teksten en rap ..

    zelf heb ik respect voor mensen die naar metal luisteren ik luister sutter kain en bij hem komen ook stukjes van metal

    sowieso die gothics en emos hahaha die folk moet niet eens bestaan joh heb schijthekel aan het begon eerst met metal gaan ze napen


    Hehe.Ik luister ook metal,maar denk niet dat je zo veel respect voor me heb. Naast gewone metal luister ik ook folkmetal en symphonic metal. Dus respect voor iedereen die metal luister heb je denk ik toch niet.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:51 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat nou "ik hou van haat"? --' Is dat jou manier aandacht zoeken?


    ars moriendi

    Betrayal schreef:
    Even hoor, maar je maakt zo niet echt goede vrienden hier..
    -Just saying.


    heb ik niet nodig er zijn hier ook wel mensen die normaal doen ik doe normaal terug .. ik zei aleen wat ik mag en niet mag ik moet eerlijk zijn ..
    het klinkt gemeen maar soms bedeol ik dat niet zo

    Bloeddd schreef:
    (...)


    Waar is de originaliteit? :8