• mijn favo muziek wat vinden jullie dervan en als je gaat zeiken GET THE FUCK OUT OF HERE !





    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:16 ]

    Bloeddd schreef:
    (...)

    waarom is zij zo dik

    en wat een jankmuziek :8


    Dat is ronduit grof.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ze is ook dik

    Mensen hebben een muziek smaak. Gelukkig ieder verschillend maar ik vind dat als je een beetje aardige reacties terug wilt ook beetje aardig moet doen. Je komt echt grof over. Heel grof ik vind het ook echt niet leuk dat je zo een nummer post over kanker aangezien er meer dan 3 familie leden aan dood zijn gegaan.
    Het spijt me maar ik denk als dit zo door gaat dat je het niet meer naar je zin heb.


    Some angels have no wings.

    ik hou van zulke muziek .. mijn oren houden daarvan

    Bloeddd schreef:
    (...)

    omdat je emo bent
    Dus je gaat meteen emo tegen de mensen zeggen dat je niet mag, wat stoer zeg. Ik vind je muziek één grote troep en het heeft niks met metal te maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    505 schreef:
    (...)
    Waar is de originaliteit? :8
    Lieverd, die is hier al lang ver te zoeken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het ook veelste grof. en het is gewoon niet mijn smaak. totaal niet.


    Neem risico's

    Niet mijn smaak, buiten dat om vind ik het weinig origineel, en zeker niet van hoge muzikale kwaliteit. Als het van schelden, drugs en dergelijke stoerdoenerij moet komen vind ik het altijd wat flauw.

    'hoer kanker trut slet reet cocaïne'
    Ik maakte net een hit ^^

    natuurlijk maar een mening


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Passerby schreef:
    (...)Dus je gaat meteen emo tegen de mensen zeggen dat je niet mag, wat stoer zeg. Ik vind je muziek één grote troep en het heeft niks met metal te maken.


    wie de fuck zeg dat het met fucking metal te maken heeft .dit is fucking rap meisje rap !!! naja agressieve rap dan

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 21:07 ]

    Bloeddd schreef:
    (...)

    wie de fuck zeg dat het met fucking metal te maken heeft .dit is fucking rap meisje rap !!! naja agressieve rap dan
    Uh jij. Zelf metalheads zijn er gek van zeg je. Nou ik luister naar metal en ik vind dit zooi. En ik zou het apprecieren als je me niet meisje of meid ofzo noemt, want daar krijg ik de kriebels van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Uh jij. Zelf metalheads zijn er gek van zeg je. Nou ik luister naar metal en ik vind dit zooi. En ik zou het apprecieren als je me niet meisje of meid ofzo noemt, want daar krijg ik de kriebels van.


    ik zei paar niet alemaal ik vind veel dingen zooi maar die leven toch op wereld (jammer genoeg)

    StJimmy schreef:
    Uhm,niet mijn muziek. Ik vind het nogal grof.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Bloeddd schreef:
    (...)

    ik zei paar niet alemaal ik vind veel dingen zooi maar die leven toch op wereld (jammer genoeg)
    In het begin heb je anders wel alle metalheads over dezelfde kam geschoren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    i don't like it :S


    Shoganai i ne~

    Tyrael schreef:
    Niet mijn smaak, buiten dat om vind ik het weinig origineel, en zeker niet van hoge muzikale kwaliteit. Als het van schelden, drugs en dergelijke stoerdoenerij moet komen vind ik het altijd wat flauw.

    'hoer kanker trut slet reet cocaïne'
    Ik maakte net een hit ^^

    natuurlijk maar een mening
    THIS!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?