• Hebben jullie ook zo'n lied dat jullie gewoon níet meer kùnnen aanhoren? Ik heb het namelijk wel. Toen ik vroeger in de lagere zat kregen wij elke turnles een opwarmer en dat lied was él-ke keer hetzelfde. Ik was dat lied zó beu, maar echt zó beu dat ik wou dat het lied nooit heeft bestaan en dat ik de radio gewoon kapot wou kloppen. Zó'n hekel had én heb ik eraan. Het is een traumalied voor de rest van mijn leven en nee ik overdrijf niet want dat lied is dikke kak en dan heb ik het over "Let's Get Loud" van Jeniffer Lopez.

    Bij welk lied zouden jullie absoluut de radio kapot willen rammen?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Uneventful schreef:
    No speak americano ofzo, en die justin bieber gast.

    NAPKINS schreef:
    weet niet meer hoe de zanger heet, maar het was een poolse of een russische naam en hij is een belg. dit komt er in voor:
    This once for you
    This once for me


    EDIT: Nope, laat maar :x.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 9:47 ]

    Ik weet niet zeker of het echt zo heet, maar mijn vader en ik hebben een zekere afschuw ontwikkeld voor het lied 'Are we human or are we dancer'. Ver-schrik-ke-lijk. En een nummer dat nu steeds op de radio is, Loca People, wil ik daar best van verbannen.


    JDN.

    Prongs schreef:
    Justin Bieber. Ik kan hem niet meer aanzien of horen.

    Dat en de meeste Nederlandse liedjes.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Loca People heb ik gewoon te vaak gehoord dat ik echt knetter gek ervan wordt!
    En Baby van Justin Bieber.. dat is echt zwaar zijn minste nummer terwijl er 2 a 3 nummers van hem nog wel oké zijn.


    What's so bad about being different?

    Een liedje die in de top 40 stond en het heet wtf --'
    Als ik dat liedje op de radio hoor wil ik gewoon mijn radio uit het raam gooien!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    NeedYouNow schreef:
    Loca People heb ik gewoon te vaak gehoord dat ik echt knetter gek ervan wordt!
    En Baby van Justin Bieber.. dat is echt zwaar zijn minste nummer terwijl er 2 a 3 nummers van hem nog wel oké zijn.

    Box dudie! Loca People (6)


    JDN.

    C18 schreef:
    (...)
    ^
    Dat dus. Hoop dat die rage hier gauw ophoudt, heb het echt gehad met die gast -.-


    Helaas ben ik het eens met de anto-bieberaars: toen ik zijn numemr baby horen dacht ik serieus dat er een meisje zong.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Joszie schreef:
    Ik weet niet zeker of het echt zo heet, maar mijn vader en ik hebben een zekere afschuw ontwikkeld voor het lied 'Are we human or are we dancer'. Ver-schrik-ke-lijk. En een nummer dat nu steeds op de radio is, Loca People, wil ik daar best van verbannen.


    Dat is Human, van de killers :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Justin Pieper, en ''Only girl in the world''


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Alles van Justin Bieber - die liedjes kennen we nu onderhand wel.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Dat is toch opzich wel een leuk lied..?:$
    Maar ik haat Baby en One time van Bieber. Ik heb er gewoon een hekel aan, waarom weet ik ook niet.. Ik heb dar echt een trauma ofzo aan overgehouden...

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    Dat is Human, van de killers :D

    Ohja, stupid van me, wist ik ook wel (:


    JDN.

    Prongs schreef:
    Justin Bieber. Ik kan hem niet meer aanzien of horen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    someone like you van Adele