• Hebben jullie ook zo'n lied dat jullie gewoon níet meer kùnnen aanhoren? Ik heb het namelijk wel. Toen ik vroeger in de lagere zat kregen wij elke turnles een opwarmer en dat lied was él-ke keer hetzelfde. Ik was dat lied zó beu, maar echt zó beu dat ik wou dat het lied nooit heeft bestaan en dat ik de radio gewoon kapot wou kloppen. Zó'n hekel had én heb ik eraan. Het is een traumalied voor de rest van mijn leven en nee ik overdrijf niet want dat lied is dikke kak en dan heb ik het over "Let's Get Loud" van Jeniffer Lopez.

    Bij welk lied zouden jullie absoluut de radio kapot willen rammen?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    iJaden schreef:
    ik word echt chagrijnig van bumpy ride - mohombi


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Black Eyed Peas - I Gotta Feeling

    Die heb ik de afgelopen week en dertig keer per dag gehoord of zo en mijn ouders zingen hem ook de hele tijd. D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    justin bieber moet voor mijn part ook wegvallen en k vind nein mann van laserkraft 3D ook echt een pieeeep lied!!!:((:@:S


    I'l give you 11 roses 1 fake 10 real i love you until the last one dies

    justin bieber
    daar heb ik echt haat aan sorry hoor :$


    Only happines will devour my soul.

    Rebecca black - Friday @$#$%^%&^*&(*^%%#$@%^$&%*Î

    Alles van Justin Bieber,Rebecca Black, Kesha & Lady Gaga.


    hello

    Ik ben een HEEL grote fan van all time low, maar hun liedje too much wil ik gewoon vermoorden op de meest pijnlijke manier.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    alles van bieber.
    en Rihanna. k kan da wijf ni uitstaan.
    en, alle ego rappers zoals Kanye west, akon, 50 cent, jakkes!
    uhm;; just the way you are van bruno mars is ook zo stom.

    'the best day' van taylor swift, het enige nummer van haar dat ik niet graag hoor en meteen ook haat.

    en 'my name is boxxi'. iieeeuw.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ken dat, vroeger bij ons op zwemles draaiden ze áltijd Rock DJ van Robbie Williams, haha
    maar ik heb dat met zoveel nummers (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Prongs schreef:
    Justin Bieber. Ik kan hem niet meer aanzien of horen.


    We're all mad here.

    Hahaha xD

    Ik kan "Yeah" van Chris Brown niet - meer - horen.
    Vond het al een kutlied, meent de radio ook weer dat ze het 20 x per uur moeten draaien.. --'


    ars moriendi

    iJaden schreef:
    ik word echt chagrijnig van bumpy ride - mohombi

    Ik heb echt een hekel aan dat lied
    Mijn zus bleef die maar zingen --'


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Tsjoe tsjoe wa...


    Elke vakantie opnieuw in de auto naar Frankrijk, keer op keer en elke keer maar vrolijk meedoen met dat gedoe....:S:S:S:S:S
    En het ergste was nog wel dat we het ook moesten doen bij de eindmusical in groep 8...
    Voor alle ouders nog wel die dat FILMDEN....
    zo schamend....
    Dus ja, daar ga ik deze vakantie wat aan doen(hoera)
    Ik laat mijn iPod gewoon heel hard My pretty reckless, Muse en My chemical romance afspelen zodat ik niets meer hoor van dat lied!!!(A)

    -gayhand- zo veel.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Alexis Jordan - Happiness.