• Hebben jullie ook zo'n lied dat jullie gewoon níet meer kùnnen aanhoren? Ik heb het namelijk wel. Toen ik vroeger in de lagere zat kregen wij elke turnles een opwarmer en dat lied was él-ke keer hetzelfde. Ik was dat lied zó beu, maar echt zó beu dat ik wou dat het lied nooit heeft bestaan en dat ik de radio gewoon kapot wou kloppen. Zó'n hekel had én heb ik eraan. Het is een traumalied voor de rest van mijn leven en nee ik overdrijf niet want dat lied is dikke kak en dan heb ik het over "Let's Get Loud" van Jeniffer Lopez.

    Bij welk lied zouden jullie absoluut de radio kapot willen rammen?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    alles van justin bieber en lady gaga blegh


    And that's the way a cookie crumbles :)

    Justin Bieber
    en dan vooral Baby
    wat een dikke babystem..
    ik wou dat ik dat lied nooit had gehoord!

    bilionaire dat heb ik een jaar lang 3x per week gehoord als ik klaar was met huiswerkbegleiding aaaaaaaaaaaaa


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prongs schreef:
    Justin Bieber. Ik kan hem niet meer aanzien of horen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Temptress schreef:
    Hmm, ik weet het niet ;x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Alles van Justin Bieber


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Escalante schreef:
    Alle shit van Bruno Mars.


    Ik sluit me hier bij aan, het word gewoon plat gedraaid. -.-


    Stand up when it's all crashing down.

    "Rinus' nieuwste megahit. Met de bloedmooie Romana die met haar sensuele dans de show steelt. Onvergetelijk!"

    Zanger Rinus, Met Romana op de scooter

    Voor mensen die een trauma nodig hebben

    Bruno Mars - Al zn liedjes.
    Kesha - Al dr liedjes.
    Beyoncé - bijna al dr liedjes.
    En dat Happiness liedje, blegh.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 15:05 ]


    Gradually, then suddenly..

    Oh, OH. Grenade. En. Billionaire.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Justin Bieber, gewoon all of them.
    Verder kan ik zo snel niet iets bedenken


    Don't dream your life, but live your dream!

    baby- justin bieber.

    srs, na dat zo'n fucking 50 keer na elkaar te horen, krijg ik telkens kotsneigingen.

    oh, en alle dubstep en drum 'n bass gedoeen, en techno. JAKKES kakmuziek. dat ze dat zelfs muziek durven noemen...

    oh, en zulke ego rappers zoals 50 cent, kanye west, snoop dogg, akon.. hatelijk. ieuw. jakkes. geef me een paar zakje om in te kotsen graag.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Liedjes van Adele -.-


    Gleek and proud <3

    Alles van Justin Bieber. Eigenlijk al die popdingen met piepende computerbeats die je nu overal hoort. En - laten we deze vooral niet vergeten - Zanger Rinus met Romana op de scooter.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Van die 'populaire' top-40 nummers, die helemaal nergens over gaan maar toch elk kwartier op de radio worden gedraaid. .__.


    Destroy what destroys you.