• Hebben jullie ook zo'n lied dat jullie gewoon níet meer kùnnen aanhoren? Ik heb het namelijk wel. Toen ik vroeger in de lagere zat kregen wij elke turnles een opwarmer en dat lied was él-ke keer hetzelfde. Ik was dat lied zó beu, maar echt zó beu dat ik wou dat het lied nooit heeft bestaan en dat ik de radio gewoon kapot wou kloppen. Zó'n hekel had én heb ik eraan. Het is een traumalied voor de rest van mijn leven en nee ik overdrijf niet want dat lied is dikke kak en dan heb ik het over "Let's Get Loud" van Jeniffer Lopez.

    Bij welk lied zouden jullie absoluut de radio kapot willen rammen?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Al die nummers uit de top 40 die je overal ziet er hoort kan ik echt niet meer tegen -.-'


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Justin Bieber en Happiness - Alexis Jordan


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Baby van Justin Bieber. Bah!!


    Kijk niet naar het verleden, maar naar het heden ;)

    Dat slechte lied van Ina of dergelijke. Haar irritante stem is nog erger dan die van Bieber.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Hey Ya van Outkast. Mijn broertje draait die de hele tijd om me te klieren -_-


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Op dit moment heb ik niet echt iets.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    C18 schreef:
    (...)
    ^
    Dat dus. Hoop dat die rage hier gauw ophoudt, heb het echt gehad met die gast -.-


    Leef er gewoon mee, dat mensen hem leuk vind


    Firm believer of all that is magic

    zo'n liedje, dat een gozer allemaal opdrachten schreeuwt en dat andere mensen dan zo vreselijk beginnen te zingen:
    'Op je plaats! Strek je armen! Vuisten maken! Schouders op!
    Chichiwa chichiwa chichiwawawaaa chichiwa chichiwa chichiwawaawaaa (ofzo XD)


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Bohombi - Bumpy Ride =_=


    We accept the love we think we deserve.

    LaLaLies schreef:
    zo'n liedje, dat een gozer allemaal opdrachten schreeuwt en dat andere mensen dan zo vreselijk beginnen te zingen:
    'Op je plaats! Strek je armen! Vuisten maken! Schouders op!
    Chichiwa chichiwa chichiwawawaaa chichiwa chichiwa chichiwawaawaaa (ofzo XD)

    HAHAHAHAHAH die ken ik, ohmygosh die is zo annoying .:/


    We accept the love we think we deserve.

    ik wordt ook helemaal gek van price tag - jessie j ft b.o.b


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Synyster schreef:
    Dat slechte lied van Ina of dergelijke. Haar irritante stem is nog erger dan die van Bieber.

    Oh ja! Iemand die Ina's stem ook irri vind. :'D Bij Cheryl Cole is dat hetzelfde. We had a fight fight fight fight.. shut up!!
    & een oude hit van Adele vroeger.. (ik denk toch dat het van haar was.) Ik d8 toen nog heel even dat het mss Mika was zelfs ;S Alleen Mika vindk ni erg.
    & Happinness van Alexis Jordan.. Ksnap niet wrm het zo hoog in de toplijsten staat.. xS


    Ik wil een tuin vol egels

    Clocks van ... Hoe heten ze ook alweer?
    Op dat lied hadden wij bij gym altijd aan achtkamp.
    Gatverdegatverdegatver.


    Life is hard and then we die

    xIbrahim schreef:
    (...)

    Leef er gewoon mee, dat mensen hem leuk vind

    Dat doe ik ook.
    Leef ermee dat er mensen zullen zijn die het niet op die gast hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Alexis Jordan - Happiness.


    Hope goes lost but never dies.