• Hebben jullie ook zo'n lied dat jullie gewoon níet meer kùnnen aanhoren? Ik heb het namelijk wel. Toen ik vroeger in de lagere zat kregen wij elke turnles een opwarmer en dat lied was él-ke keer hetzelfde. Ik was dat lied zó beu, maar echt zó beu dat ik wou dat het lied nooit heeft bestaan en dat ik de radio gewoon kapot wou kloppen. Zó'n hekel had én heb ik eraan. Het is een traumalied voor de rest van mijn leven en nee ik overdrijf niet want dat lied is dikke kak en dan heb ik het over "Let's Get Loud" van Jeniffer Lopez.

    Bij welk lied zouden jullie absoluut de radio kapot willen rammen?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    &&
    NEIN MANN ICHH WIL NOG NICH GHEENNN ofzo (:
    Ik haat dat lied serieus zoveel

    Ik zou het zo niet weten!
    Maar wat ik echt een haatvol lied vind, niet het liedje die ik zelf haat or! is Deze..

    Ik heb inmiddels een aversie gecreeërd tegen Adele. Echt, ik kan haar zeikstem niet meer aanhoren, sorry hoor. Dat komt ervan als je haar liedjes zó vaak draait op de radio.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 10:56 ]


    wth.

    Britt - facking vet >.< pff serieus hoe dom kan een praatlied zijn?

    Kan niet echt op een liedje komen... Al zou ik mijn mobiel door het raam willen gooien, als ik het geluid van die kutwekker hoor ><


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Avril Lavigne (of Lavinge idk) met Girlfriend of What The Hell. Dat vind ik echt kutliedjes :/


    As travars

    Als iemand Shake It van Metro Station oplegt, dan spring ik het raam uit. No shit.


    Olive

    Die alle seksrap die mijn zusje van 13 luistert


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Stromae - Alors on danse
    ik was op vakantie en hoorde dat lied gewoon overal echt irritant het blijft maar doorgaan het blijft het zelfde :S

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 21:22 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Britney Spears - Hit Me Baby (One More Time)


    I love you Tim

    Get Spanisch! Van de jeugd van tegenwoordig.


    Life is all about having a good time.

    Loca People.
    Ik flip gewoon als ik dat liedje hoor.
    Seriously leer eerst deftig Engels voor je zo'n plaat uitbrengt. >.<


    Has no one told you she's not breathing?

    Tik Tok - Kesha


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.