Ik vind sinds een tijdje eindelijk weer iemand leuk, na een verschrikkelijk gebroken hart. Hij is echt alles: knap, grappig, begripvol, en kan serieus zijn op de goede momenten. Hij zit nu al ruim 2 jaar bij mij in de klas.
Mijn vriendin die heeft hem een half jaar geleden heel leuk gevonden, toen ik nog met de crisis van een andere jongen zat. Toen was het over.
IK vind hem nu leuk en wil het liefst elke keer dat hij online is tegen hem praten, en kijk voordurend waar hij uithangt omdat ik daar stiekem dan ook wil zijn. Hij lacht écht naar me, en heeft interesse in me. Soms heb ik het gevoel dat de liefde wederzijds is.
Maar nu heb ik gisteren te horen gekregen van diezelfde vriendin dat ze hem weer harstikke leuk vind. Ik heb echter nog niet tegen haar vertelt dat ik dezelfde jongen OOK leuk vind. Nu durf ik het niet meer te vertellen, en vind het eigenlijk oneerlijk tegen haar, aangezien ik 'haar' jongen niet wil afpakken. De jongen vind haar echt niet leuk, dat heeft hij al duidelijk gemaakt, omdat zij een beetje rare trekjes heeft en hij heeft me vertelt dat hij dat heel raar vind.
Stel dat hij mij ooit op een avond vraagt, ben ik dan verplicht om nee te zeggen terwijl ik hem eigenlijk superleuk vind?
Wat moet ik doen?
[ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 20:33 ]
EGYPTIAN GOD