• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | xMirrorMan
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | xMirrorMan
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.





    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Gevonden! @ Elise, moet ik mijn laatste post nog quoten of niet?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Mijn topics]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Nee, hoeft niet, ik stel voor dat we gewoon meteen bij de nieuwe dag beginnen als dat goed is voor jou? En de rest natuurlijk.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik vind het prima.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jip.

    Gapend word ik wakker, als de zonnestralen op mijn netvlies branden. 'Shit, ben ik die gordijnen vergeten dicht te doen' Denk ik, maar kom toch langzaam overeind. Meestal als ik wakker ben kan ik toch niet meer terug in slaap komen, dus dan maar langzamerhand gaan aankleden en voor alles gewoon de tijd nemen. Ik wrijf even in mijn ogen, waarna ik mijn dekbed opzij gooi en uit het grote tweepersoonsbed stap. 'Een nieuwe dag begint met een lach' gaat er door mijn hoofd. Hét zinnetje van mijn opa. Iedere keer als we bij hem kwamen logeren maakte hij ons met dat zinnetje wakker en nu zit het nog steeds in mijn hoofd.
    Wanneer ik me heb aangekleed besluit ik, omdat ik toch nog wat tijd over heb, om mijn nagels te doen. Gelukkig heb ik mijn nagellak en stickers bij me.
    Een grinnik verlaat mijn mond, als mijn nagels klaar zijn. Als mijn blik de spiegel raakt en ik mijn gezicht zie, merk ik dat ik nog geen mascara heb opgedaan. Mascara is bijna het enige wat ik iedere dag draag. Snel haal ik mijn mascara, die in mijn toilettas zit, eruit en maak mijn wimpers mooi zwart, zonder een spoor van klonten.
    Ik glimlach even en sta op van de stoel, waarna ik mezelf bekijk in het kleine spiegeltje wat ik heb meegenomen van thuis. Tevreden met het resultaat, draai ik een rondje en stap dan in mijn schoenen. Geen hakken voor mij, daar vind ik mezelf te lang voor.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 6:31 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    { oh, & die Devilwings is ook niet meer echt gekomen. Maar et is best vervelend dat ik in mijn eentje leraar moet zijn. Dus misschien rol kwijt ofzo? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Belle

    Slaapdronken draai ik me ons eens om in het comfortabele bed. Als ik kon bleef ik de hele dag in dit bed. Niet alleen omdat het zo lekker ligt maar ook voor de enorme hoofdpijn. Ik zucht zachtjes en open mijn ogen. Uit het doosje naast mijn bed haal ik een strip met pilletjes. Ik moet dit toch konsekwenter gaan doen. Voorzichtig slik ik de pilletjes één voor één weg. Vermoeid laat ik mezelf uit bed rollen. Echt charmant ben ik 's ochtends niet. Ik ben sowieso niet heel charmant. Op een traag tempo loop ik naar de badkamer en doe hem op slot. Voorlopig is dit mijn domein. Ik zet de douche aan en spring er vrijwel meteen onder. De warme stralen strelen mijn huid. Langzaam kom ik bij de werkelijkheid. Zo snel als ik onder de douche was gesprongen kom ik er ook weer uit. Eigenlijk houd ik helemaal niet van douchen, het is zo'n gedoe altijd. Ik droog me voorzichtig af en loop de kamer weer in. Ruw doe ik mijn kast open en gooi kledingsetjes op mijn bed. Elke dag weer dit dilemma, wat gaan we aandoen.
    Na even zoeken heb ik dan toch echt mijn kleding gevonden. Vrolijk begin ik aan mijn makeup, wat niet zo heel erg veel is. Ik kleur mijn lippen donkerrood en mijn ogen maak ik verder niet heel opvallend. Als ik opsta hoor ik mijn buik rammelen. Grinnikend loop ik de kamer uit richting de eetzaal.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 13:10 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik vertrek vandaag op vakantie, tot Paasmaandag. Ik ga proberen in Schotland online te komen, maar ik kan niets garanderen ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Damon

    Wanneer ik ontwaak heb ik er geen flauw idee van hoe laat het is. Het maakt me ook niet zo bijster veel uit. Als de wolken van slaap uit mijn hoofd verdwenen zijn, verschijnt er een glimlach op mijn lippen. Gisteren was heerlijk geweest met Belle, onverwachts dat wel. Ik vraag me af waarom we op school nooit met elkaar omgingen, ik heb haar altijd al knap gevonden. En nu spookt de vraag door mijn hoofd wat we zullen doen na die kus van gisteren. Wil ze kijken hoe het verder gaat of gewoon vrienden blijven? Er is maar één manier om daar achter te komen. Ik spring uit bed en ga snel douchen. Als ik klaar ben lach ik om het beeld in de spiegel. Mijn natte krullen begin alle kanten uit te springen. Ik besluit een gewone jeans en hoodie aan te doen en kies er een leuk hoedje bij. Dan ga ik naar beneden, naar de eetzaal voor een snel ontbijt. Ik grinnik even als ik Belle al zie staan en ga geruisloos achter haar staan aanschuiven.
    "Lekker geslapen?" fluister ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden

    Het duurt even voordat ik doorheb dat het heerlijke bed waar ik op lig, niet mijn eigen is en ik dus niet thuis ben maar in het luxe hotel. Gapend draai ik me op mijn rug, wrijf met mijn handen een keer over mijn gezicht heen en open vermoeid mijn ogen. Enkele minuten blijf ik zo even liggen tot ik wakker genoeg ben en het bed uit stap. Uit de kast graai ik een set schone kleren die ik mee neem naar de badkamer, om daar onder een warme douche te stappen en ze aan te trekken wanneer ik weer klaar ben. Vervolgens ruim ik mijn vuile kleren op en na een waarschuwend gegrom van mijn maag besluit ik om mijn kamer te verlaten, op naar de eetzaal.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Belle

    "Lekker geslapen?" fluistert iemand in mijn oor.
    Geschrokken draai ik me om en kijk in het lachende gezicht van Damon. Ik schenk hem een klein lachje.
    "Prima," grinnik ik zachtjes.
    Het voelt een beetje ongemakkelijk. Ik heb niet echt een idee hoe ik me tegenover hem moet gedagen.
    "En jij?" vraag ik voorzichtig.
    Ik ben ook niet echt het type dat van vriendje naar vriendje loopt. Gisteren, ja, het was geweldig maar ik weet niet wat ik nu, op dit moment moet doen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    "Prima," zegt ze met een lachje. Ik sta een beetje met mijn bord te spelen om iets te doen te hebben met mijn handen. "En jij?"
    Ik glimlach en haal mijn schouders op.
    "Bed was aan de kleine kant," grap ik. Ik schraap mijn keel en kijk haar dan serieus aan. "Ik ehm- volgens mij moeten wij even praten, over gisteren?" zeg ik zacht.
    Ik wil graag weten hoe zij er tegenover staat. Misschien komt het wel door de sfeer, het hotel, het zwembad maar toch...


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    "Bed was aan de kleine kant. Ik ehm- volgens mij moeten wij even praten, over gisteren?"
    Ik knik zachtjes.
    "Dat lijkt me verstandig inderdaad," zeg ik zachtjes.
    Nu, hij voor me staat lijk ik veel meer verlegen dan dat ik gister ook maar één moment was. Misschien zoende ik hem alleen maar om het feit dat ik dan niet alleen was? Of omdat ik dan mijn vriendinnen niet hoefde te missen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Gevonden]
    Luna
    Ik rekte me uit en keek even rond.
    Owja vandaag zouden we in tweetallen gaan werken. Ik ging uit bed en kleede me aan. Ik trok een legging met een leuk bloemenjurkje en haken aan. Mijn haar deed ik in een vlecht die ik over mijn schouder legde. Ikpakte mijn potje met pilletjes en liep de trap af.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan