• Ik heb het hier over het stukje 'Kort iets over mezelf' op je profiel. Normaal gesproken kun je daar maar drie plaatjes in zetten. Maar hoe kan het dat ik een paar mensen zie die zelfs vijf plaatjes op een rij hebben staan?


    JDN.

    Ik denk door meerdere plaatjes in bijv. Photoshop samen te voegen als 1 plaatje.


    I am an idiot, I move.

    Glasnost schreef:
    Ik denk door meerdere plaatjes in bijv. Photoshop samen te voegen als 1 plaatje.

    Nee, dat is niet zo. Ik neem even als voorbeeld één van mijn vriendinnen (hoop niet dat ze het erg vindt), Strengthless. Zij heeft toch echt vier plaatjes op haar profiel en ze snapte zelf ook niet hoe ze het voor elkaar kreeg.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 23:15 ]


    JDN.

    Er staat 1 plaatje in een quote. misschien dat dat het is


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb ooit al eens gezien dat iemand 6 foto's als reactie kon plaatsen en ik maar 3 :-(

    Misschien omdat ze er één in een quote heeft? Op het forum wordt dat ook niet als extra geteld namelijk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Misschien omdat ze er één in een quote heeft? Op het forum wordt dat ook niet als extra geteld namelijk.

    Dat heb ik ook al geprobeerd, maar nee, het werkt niet.


    JDN.