• laat maar dit topic geldt niet meer.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 18:03 ]


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Eh, ik vind het niet echt gehoord iemand's nummer zo maar op internet te plaatsen. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Er bestaat ook zoiets als een Telefoonboek online !


    Firm believer of all that is magic

    Hoe komt die aan jou GSM-nummer? :'D


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    You shouldn't do that. Verlaag je niet tot die persoon's niveau en verwijder dat bericht gewoon. Als hij/zij je nog meer berichten zend dàn pas zou ik iets doen, maar voor één smsje?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    o_O
    Tis in iedergeval niet mijn nummer


    26 - 02 - '16

    Jezus, Jeffrey, je zet toch niet zomaar iemands nummer op internet?


    everything, in time

    ja ok mee eens mss iets te ver maar he tis toch een nogal laag op zo'n grap uit te halen en respectloos maar das mijn mening (A)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Progeny schreef:
    Jezus, Jeffrey, je zet toch niet zomaar iemands nummer op internet?


    Ivar Oosterloo.

    Misschien moet je het nummer er dan even afhalen? Want ik vind idd ook dat dit niet kan.
    En heb je al geprobeerd om misschien terug te sms-en? Want het kan natuurlijk dat het heel serieus is!

    Haha. Ik ben het in elk geval niet. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Waarom reageer je er uberhaupt op? Gewoon verwijderen en negeren :Y)
    Ik had ook zon idioot die dat bij mij deed, negeren en doorleven


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Incubus schreef:
    Misschien moet je het nummer er dan even afhalen? Want ik vind idd ook dat dit niet kan.
    En heb je al geprobeerd om misschien terug te sms-en? Want het kan natuurlijk dat het heel serieus is!


    ja geprobeerd maarja verder geen reactie als het serieus is zou er wel gereageerd worden lijkt me.. :S


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    RestlessSoul schreef:
    Waarom reageer je er uberhaupt op? Gewoon verwijderen en negeren :Y)
    Ik had ook zon idioot die dat bij mij deed, negeren en doorleven

    Ik had dat ook een keer he. Zo'n gast die me zomaar sms'te. En toen heb ik 'm verwijderd en verder niets op gedaan en ik had geen last meer (:
    Gwn niets van aantrekken die gasten hebben geen leven


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)
    Ik had dat ook een keer he. Zo'n gast die me zomaar sms'te. En toen heb ik 'm verwijderd en verder niets op gedaan en ik had geen last meer (:
    Gwn niets van aantrekken die gasten hebben geen leven


    ja probeer het ook maar het irriteert me altijd wel als het een grap is ik kan daar gewoon echt niet tegen kan er wel eens pissig om worden xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    (...)

    ja probeer het ook maar het irriteert me altijd wel als het een grap is ik kan daar gewoon echt niet tegen kan er wel eens pissig om worden xd

    Ik ook, welkom bij de club (A)
    Nja.. Ik kan dan echt sago worden enzo, en dan ga ik sago doen tegen iedereen en de kunst is om het gewoon te negeren..


    HET ONWEERT EN IK BEN BANG! o_O


    26 - 02 - '16