• Hooi, ik maak me dus zorgen om mijn konijn Charles. (Je mag hem ook Charlie noemen) Hij is nou 9 en een halve week maar hij eet heel veel! Ik heb twee uur geleden zijn bakje gevuld maar nu moet ik het weer doen want het is op? Ik wil niet kinderachtig en overbezorgd overkomen maar hij is nog maar een baby'tje. Eigenlijk moet ik bezorgd zijn als hij bijna niks eet maar ik ben het juist nu. x'd Hij drinkt ook een beetje te weinig. Ik hoop dat iemand ervaring heeft met dit. Het is btw een jongen. Hm, misschien ligt het daar aan. Just kidding. x

    Edit: Hij is weggelopen, geen stomme reacties aub want ik ben er kapot van.

    Edit: En nu heb ik hem weer gevonden. :'D

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 9:54 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je moet hem ook niet telkens voeren. Gewoon op bepaalde tijden eten geven en als het op is, heeft hij pech.


    Your make-up is terrible

    Misschien gewoon daarna niet meer bijvullen (:?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Tja, ik weet niet. Misschien heeft hij gewoon een vreetbui?
    Maar toen mijn babykonijn heel veel ging eten ging hij daar uiteindelijk dood aan... Maar dat kwam doordat hij alleen sla at.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Je moet het ook niet steeds vullen. Je moet het om een bepaalde tijd vullen, en niet steeds als het op is. Vandaar, denk ik. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Assassin schreef:
    Je moet hem ook niet telkens voeren. Gewoon op bepaalde tijden eten geven en als het op is, heeft hij pech.


    Maar dan kijkt hij zo lief en staat hij de hele tijd bij zijn bakje?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Defensive schreef:
    Tja, ik weet niet. Misschien heeft hij gewoon een vreetbui?
    Maar toen mijn babykonijn heel veel ging eten ging hij daar uiteindelijk dood aan... Maar dat kwam doordat hij alleen sla at.


    Oh ik kreeg bijna een hartverzakking toen ik dat las, ik vind het wel erg sneu voor je. <3

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 20:44 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik geef mijn cavia [ja ik heb geen konijn ;P] maar 1 keer per dag eten (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Misschien elke keer als je bijvult wat minder doen? Of maar een keer per dag bijvullen? Dan leert hij vanzelf wel dat hij niet alles in een keer moet opeten.
    Mijn konijn at eerst ook heel veel maar ik geef 'm nu gewoon maar een keer per dag eten en nu laat ie soms zelfs nog wat over.
    Drinken moet je trouwens wel gelijk bijvullen als dat op is ^^


    “Love is a contradiction.”

    Spanish schreef:
    Misschien elke keer als je bijvult wat minder doen? Of maar een keer per dag bijvullen? Dan leert hij vanzelf wel dat hij niet alles in een keer moet opeten.
    Mijn konijn at eerst ook heel veel maar ik geef 'm nu gewoon maar een keer per dag eten en nu laat ie soms zelfs nog wat over.
    Drinken moet je trouwens wel gelijk bijvullen als dat op is ^^


    Maar zitten er dan geen nadelen aan? Bijvoorbeeld dat hij dan honger krijgt ofzo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Maar dan kijkt hij zo lief en staat hij de hele tijd bij zijn bakje?



    Maar dieren eten zich snel dood hoor.


    Your make-up is terrible

    één of twee keer voer op een dag geven is genoeg, hij moet juist niet te veel gaan eten, want dan wordt hij dik. (: als het op is, helaas pindakaas, morgen weer een dag.


    Destroy what destroys you.

    Assassin schreef:
    (...)


    Maar dieren eten zich snel dood hoor.


    Oh nee, ik ben echt niet goed bezig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Vul zijn bakje niet bij dan, redelijk logisch? (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    OHMYJOSH schreef:
    één of twee keer voer op een dag geven is genoeg, hij moet juist niet te veel gaan eten, want dan wordt hij dik. (: als het op is, helaas pindakaas, morgen weer een dag.


    Ik zal het proberen, dankje. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het bakje hoeft niet de hele tijd vol te zijn.
    Je geeft hem gewoon 1 keer per dag eten en misschien iets extra, maar dat is echt meer dan genoeg!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury