• Aan mensen die op hun hyves een bandlist neerpleuren terwijl ze de helft van de bands niet eens kennen, maar gewoon neerzetten omdat de lijst dan langer is, zodat je 'cooler' bent.

    Ik had gisteren economie, en die vent zet altijd muziek op, dit keer AC/DC. En ik heb een of andere metalgast iets in mijn klas zitten. Hoor je hem zo: 'Wie zijn dit?'
    Dus ik zo: 'AC/DC'
    Blijkt die sukkel een sticker op zijn tas te hebben van AC/DC. Punt 1: hij zei dat ie die hele band niet kende, alleen de sticker erop deed 'omdat ie dat leuk vond' Punt 2: Als je die stem van die zanger niet herkent ben je best wel raar, vind ik.

    Hebben jullie daar ook zo'n hekel aan of ligt dat nou aan mij?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ikv ind het wel een klein beetje raar. Waarom zou je dan zo'n sticker erop plakken?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik zet wel altijd bands waarvan ik bijvoorbeeld één nummer heel mooi vind bij mijn lijstje, zodat ik die niet vergeet en er meer van kan downloaden, maar ik zeg dan niet dat ik er "fan" van bij ofzo..
    Edit.
    Dat van die sticker is wel erg x'D

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 17:36 ]


    Alis volat propriis.

    -steekt hand op- ik ook dus.


    your eyes are like stars in the night.

    Shivers schreef:
    Ik zet wel altijd bands waarvan ik bijvoorbeeld één nummer heel mooi vind bij mijn lijstje, zodat ik die niet vergeet en er meer van kan downloaden, maar ik zeg dan niet dat ik er "fan" van bij ofzo..
    Edit.
    Dat van die sticker is wel erg x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    dan ben je echt dom bezig -______-


    Who needs love when there is chocolate

    Sanlena schreef:
    ikv ind het wel een klein beetje raar. Waarom zou je dan zo'n sticker erop plakken?

    Zijn antwoord: 'Omdat ik dat leuk vind.'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja meeste mensen doen dat op hyves..en denk ik ook van...alleen om meer vrienden te hebben op je hyves?
    ik voeg echt alleen mensen toe die ik KEN en ook bands ofzo die ik KEN en goed vind!!
    En die ik op me hyves wil hebben!!

    Tsja. Ik herken trouwens de stem van die gast van ACDC niet omdat ik niet zo vaak naar die groep luister. Nagut, als je er een sticker van hebt dan is dat idd wel het minst dat je zou moeten herkennen van de groep.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shivers schreef:
    Ik zet wel altijd bands waarvan ik bijvoorbeeld één nummer heel mooi vind bij mijn lijstje, zodat ik die niet vergeet en er meer van kan downloaden, maar ik zeg dan niet dat ik er "fan" van bij ofzo..
    Edit.
    Dat van die sticker is wel erg x'D


    Never run out of reasons to smile...

    Je bent niet de enige.(krul)(krul)


    Smiling but close to tears.

    Daar heb ik ook een hekel aan, maar ik herken niet alle stemmen van zangers/zangeressen. En bij sommigen vergeet ik altijd de naam van de band enzo x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Shivers schreef:
    Ik zet wel altijd bands waarvan ik bijvoorbeeld één nummer heel mooi vind bij mijn lijstje, zodat ik die niet vergeet en er meer van kan downloaden, maar ik zeg dan niet dat ik er "fan" van bij ofzo..
    Edit.
    Dat van die sticker is wel erg x'D


    I need you like a heart needs a beat

    Marihuana schreef:
    Daar heb ik ook een hekel aan, maar ik herken niet alle stemmen van zangers/zangeressen. En bij sommigen vergeet ik altijd de naam van de band enzo x3

    Ja heb ik ook altijd hoor :'D
    Maar ik zeg dan ook niet dat ik er fan van ben.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Shivers schreef:

    Dat van die sticker is wel erg x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Omygush, wat een loser, haha.

    Waar ik me aan irriteer bij muziek is als er bijv. een leuk liedje opstaat waarvan ik zeg: 'Hé die is superleuk!' En dan zegt die ander: 'Ja, ik luister hem ook elke dag.' En dan ga ik 'meezingen' en dan probeert diegene het ook maar dan kan ie het niet omdat ie dat nummer niet eens kent, maar gewoon doet alsof ie dat nummer kent. En dan 'stoerder' is of zo.
    Oké vage uitleg.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?