• Er kwam een enorme spin uit het doucheputje gekropen terwijl ik onder de douche stond.

Edit 6 juli: Wat hebben spinnen met mijn badkamer? Net kwam er een uit de wasmand :|

[ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 22:50 ]

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Nou, hell. Bij mij vloog er eens een weps bij mij onder de douche :// *Trauma*

"I shut my eyes in order to see.'

Ieuw. (cat)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Op kamp was ik eens aan het douche in in mijn kabine zat een spin,ik heb hem een naam gegeven,maar ja mijn spin kwam niet onverwachts

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

Wat hebben spinnen met mijn badkamer? Net kwam er een uit de wasmand :|

Ik heb ze in mijn kamer omdat er een rek met troep licht waar spinnen het wel fijn vinden O_o gelukkig haald mijn vader ze altijd weg *is bang voor spinnen*

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Mutant schreef:
    Oh God, nu durf ik niet meer te douchen --'

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Nou, bij mij hebben ze wat met mijn slaapkamer..

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Mijn moeder vindt het raar dat ik bang ben voor spinnen :')

ik snap eigenlijk niet wat er zo erg is aan spinnen.. maarjah, ik ben er ook niet bang voor xD pak een schoen en plet m.

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Mutant schreef:

I´m nothing special.

Verdrinken die spinnen dan niet in dat putje?
    Ik zou zo hard wegrennen he.

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

Mutant schreef:

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Jennieee schreef:
    ik snap eigenlijk niet wat er zo erg is aan spinnen.. maarjah, ik ben er ook niet bang voor xD pak een schoen en plet m.

Same here :']
    Ik pak 'm op en gooi 'm naar buiten als hij me ergert. Maar meestal laat ik hem gewoon zitten.
    Ik was me laatst aan het omkleden, toen er een hooiwagen op m'n schouder viel x']

No growth of the heart is ever a waste

En bedankt........ Ik ga dus een week op kamp en wat daarballemaal aan insecten rond loopt

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Ik had ooit eens een spin in mijn schoen zitten.
    Ik voelde iets steken in mijn teen. Ik dacht dat het een stokje was. Dus ik rustig mijn schoen uitdoen.Zie ik dat er een spin met lange poten op mijn teen zat. Ik heb direct mijn schoen weg gegooid en die spin dood getrapt.
    En ik begon te huilen. Het was echt erg als je weet dat ik de dag ervoor een spin onder mijn voet heb gehad en ik dacht dat het een pluisje was

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"