• Oké, ik heb net dus paar uurtjes geleden het nieuws van me mentor gehoord dat ik dit jaar niet overga. DAMNDAMNDAMNDAMN
    :'(

    Echt like wtf, alleen maar door dat stomme wiskunde van die *^*%@ leraar.
    Maar nu moet ik dus een andere school zoeken, want ben vorig jaar ook al niet over gegaan (screw me.)
    Nu hoorde ik dus een meisje praten over sprint mavo, iets met je diploma halen in 1 jaar. En 3 dagen school en 2 dagen werken ofzo.
    Heeft iemand dat toevallig hier op quizlet ook gedaan?

    Give me information :3.


    Live life like a raver.

    kan je niet in je eigen school een lagere richting gaan volgen? kent alleen het belgische schoolsysteem


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    kan je niet in je eigen school een lagere richting gaan volgen? kent alleen het belgische schoolsysteem


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ohmygosh. Weet je hóe laat je dat hoort dan ö
    Ik zou het niet weten, opzoeken op internet?


    To infinity and beyond •

    Ik ben dus niet de enige :Y)
    Maar nee , nog nooit van gehoort.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    ik vind het wel rot voor je. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    wow ik heb geen idee haha
    wiskunde is sowieso kut, daarom ga ik naar havo toe (doeg)


    -

    Wiskunde is inderdaad kut. Ik heb een wiskunde leraar, een hele oude man die uit Afganistan komt. Het enige wat hij zegt is: Ja, nee, gewoon, eruit en gele kaart (:


    To infinity and beyond •

    ohh ik weet wat je bedoelt :) Das ongeveer 3 à 4 dagen werken en 2 à 1 dag naar school gaan , een vriendin van me gaat dat misschien doen. i kben wel kwijt hoe dat noemt , maar zal het hier zetten als ik het weet :)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Whut, dat hoor je wel vreselijk laat ;ó


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    MissDwarf schreef:
    ohh ik weet wat je bedoelt :) Das ongeveer 3 à 4 dagen werken en 2 à 1 dag naar school gaan , een vriendin van me gaat dat misschien doen. i kben wel kwijt hoe dat noemt , maar zal het hier zetten als ik het weet :)


    Is dat niet een bbl opleiding?


    To infinity and beyond •

    Leafs schreef:
    (...)

    Is dat niet een bbl opleiding?


    Ja dat is het !


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey