• Jep dat heb ik al sinds zondag en ik heb echt nergens meer zin in!
    Geen zin in eten, geen zin om me bed uit te gaan, geen zin in school, geen zin in weg gaan, geen zin in iets met vrienden doen etc.
    En toch heb ik dat wel gedaan als afleiding, het helpt gewoon weg niet...

    Ik krijg het niet uit m'n hoofd, en of ik dat wil is het tweede... Ik jank elke dag (ja zelfs op school en ofcourse schaam ik me dan dood) maar het lukt gewoon niet...
    En volgend weekend zie ik hem bij een optreden van mijn favo band en daar zie ik heel erg tegen op... En mijn bff maakt zich enorme zorgen om me hier om...

    Dus hebben jullie nog wat tips tegen liefdesverdriet behalve afleiding zoeken, want dat doe ik heel erg!


    dream, dare, fly!

    Awh, what happend? :O
    Liefdesverdriet is kut, ik weet nog steeds niet wat ik ertegen moet, ik kan je niet helpen. Maar je mag altijd je hart luchten bij mij.


    Your make-up is terrible

    Het is mischien erg, maar zoek een andere jongen die veel leuker is dan hem als afleiding.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ga vooral niet als een zielig hoopje op de bank zitten, maar ga sporten en afleiding zoeken bij vrienden! En chocolade mag, maar niet te veel want dat is ook slecht voor je huid en lichaam. Je mag natuurlijk wel uithuilen, maar doe het ook niet teveel! Je bent tenslotte wel een independent women! Ik heb het zelf nog nooit gehad maar ik lees veel. :'D

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 21:51 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Assassin schreef:
    Awh, what happend? :O
    Liefdesverdriet is kut, ik weet nog steeds niet wat ik ertegen moet, ik kan je niet helpen. Maar je mag altijd je hart luchten bij mij.


    Nou die jongen die ik leuk vond (die werkt bij m'n favo band, hij was er ook in Purmerend toen) nou ja hij deed elke keer alsof hij mij ook leuk vond enzo... Zulke hints geven en aandacht vragen, zelfs zijn vrienden zeiden het en hij ontkende het niet eens, en net toen het heel erg goed ging tussen ons komt hij ineens ermee op facebook doodleuk dat die met een ander meisje heeft, terwijl die zo bezig was met mij... Dat is het eigenlijk wel een beetje en daar ben ik nu like behoorlijk kapot van :(


    dream, dare, fly!

    Ik had het ook vanaf 10 juni en nog steeds een beetje. Maar in tegendeel tot jou wou ik juist wél weg met vrienden.
    Som al zijn negatieve punten op en focus u daarop als je aan hem denkt. Dat doe ik ook en dat maakt het al een beetje makkelijker om over hem heen te geraken. Natuurlijk niet in 1, 2, 3 maar toch. So, I know what you going through.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Uneventful schreef:
    Ga vooral niet als een zielig hoopje op de bank zitten, maar ga sporten en afleiding zoeken bij vrienden! En chocolade mag, maar niet te veel want dat is ook slecht voor je huid en lichaam. Je mag natuurlijk wel uithuilen, maar doe het ook niet teveel! Je bent tenslotte wel een independent women! Ik heb het zelf nog nooit gehad maar ik lees veel. :'D


    weet je wat, vergeet dit allemaal maar.. ik lees net de rest en mijn advies helpt dus helemaal niet. x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ShannonLeto schreef:
    (...)

    Nou die jongen die ik leuk vond (die werkt bij m'n favo band, hij was er ook in Purmerend toen) nou ja hij deed elke keer alsof hij mij ook leuk vond enzo... Zulke hints geven en aandacht vragen, zelfs zijn vrienden zeiden het en hij ontkende het niet eens, en net toen het heel erg goed ging tussen ons komt hij ineens ermee op facebook doodleuk dat die met een ander meisje heeft, terwijl die zo bezig was met mij... Dat is het eigenlijk wel een beetje en daar ben ik nu like behoorlijk kapot van :(


    awh. ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ShannonLeto schreef:
    (...)

    Nou die jongen die ik leuk vond (die werkt bij m'n favo band, hij was er ook in Purmerend toen) nou ja hij deed elke keer alsof hij mij ook leuk vond enzo... Zulke hints geven en aandacht vragen, zelfs zijn vrienden zeiden het en hij ontkende het niet eens, en net toen het heel erg goed ging tussen ons komt hij ineens ermee op facebook doodleuk dat die met een ander meisje heeft, terwijl die zo bezig was met mij... Dat is het eigenlijk wel een beetje en daar ben ik nu like behoorlijk kapot van :(


    Ik weet wie je bedoeld ja.
    Maar wtf, dat is echt heel achterlijk. o.o Echt, ik blijf mannen klootzakken vinden, waarom doen ze zoiets? Het is gewoon vet oneerlijk, je kan niet zomaar spelen met de gevoelens van anderen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Awh, what happend? :O
    Liefdesverdriet is kut, ik weet nog steeds niet wat ik ertegen moet, ik kan je niet helpen. Maar je mag altijd je hart luchten bij mij.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet wie je bedoeld ja.
    Maar wtf, dat is echt heel achterlijk. o.o Echt, ik blijf mannen klootzakken vinden, waarom doen ze zoiets? Het is gewoon vet oneerlijk, je kan niet zomaar spelen met de gevoelens van anderen.


    Inderdaad daar ben ik het dus helemaal mee eens!


    dream, dare, fly!