• Er kwam een enorme spin uit het doucheputje gekropen terwijl ik onder de douche stond.

Edit 6 juli: Wat hebben spinnen met mijn badkamer? Net kwam er een uit de wasmand :|

[ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 22:50 ]

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

omg
    brrrr:O
    bij mij was er iets gebeud toen ik aan het slapen was
    er sprong iets op mijn hoofd :S
    en ging weer weg
    duss ik denk een sprinkhaan want mijn zusjes zeiden ja we zagen eerder op de dag een sprinkhaan in je kamer gelukkig was het geen spin

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

waarom zijn jullie bang voor spinnen? ooit gedacht dat ze kleiner zijn dan jullie? :'D

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Omg, ik zou echt helemaal gek worden en niet meer de badkamer in durven tot ik hem helemaal vermorzeld door de wc heb zien gaan. Alhoewel ik dan de eerst komende paar dagen die wc ook niet meer durf te gebruiken 8D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Uneventful schreef:
    waarom zijn jullie bang voor spinnen? ooit gedacht dat ze kleiner zijn dan jullie? :'D

Ik heb een trauma, daarom ben ik er bang voor.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Oh my God, nu durf ik vanavond niet meer te douchen. Ik ben zo freaking bang voor spinnen. :C

[ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 16:17 ]

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Eww.

Moonshine, take us to the stars tonight ~

Dat lijkt mij zo eng o_o

-

Oh jee, ik hoop toch nog maar even niet dat mijn dromen uitkomen... Ik heb de afgelopen tijd al een heel aantal keer gedroomd, dat ik zwanger was...

Bad decisions make good stories.

Ik was aan het douchen en een gigantische spin zat in de hoek van de douche. Heb nog nooit zo snel gedoucht :3

Alleen maar tranen van geluk

MadameParis schreef:
    Oh jee, ik hoop toch nog maar even niet dat mijn dromen uitkomen... Ik heb de afgelopen tijd al een heel aantal keer gedroomd, dat ik zwanger was...

Een klasgenoot van mij droomde een keer dat ik zwanger was(cat)

We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

Gadverdamme! Ik zou me dan doodschrikken en met dingen er naar gaan gooien ofzo. ;x

Neem risico's

Gelukkig heb ik een bad..

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Ik ben even blij dat ik jou niet ben! Ik ben als de dood voor spinnen!

Kill them with kindness.

Chevalric schreef:
    Oh God, nu durf ik niet meer te douchen --'

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

en toen was opeens heel quizlet bang voor spinnen...

OT Dat is best wel creepy ja, maar ik zou hem gewoon doodstampen met een shampoofles en dan verder douchen 8D

I solemny swear i am up to no good