• want ze heeft tenslotte een kind gekregen. Dus als iemand leuke ideen heeft dan stuur me een prive bericht. Want het is natuurlijk geen verrassing meer als ze het al van tevoren weet!

    Ze heeft zelf al gezegd dat ze liever niets heeft dus deze discussie is eigenlijk helemaal niet nodig. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat is een goed idee voor haar vrienden hier op Q. En Q heeft meerdere jonge moeders, moeten we voor hun allemaal iets doen? Persoonlijk vind ik het oneerlijk als we wat voor een user doen en voor de rest van de moeders niets.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    NAZIPUNK schreef:
    Geef d'r een eigen forum. .___.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zie eerlijk gezegd ook niet het nut ervan in om iets te doen voor iemand die ik persoonlijk niet ken.....
    Gaan jullie voor mij ook iets doen als ik dadelijk bevallen ben?

    Just kidding maar gaat nergens over, dus nee ik doe niet mee.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zie het nut er niet echt van in. Waarschijnlijk is ze al gewoon blij als we haar feliciteren met haar kindje. Misschien als je haar persoonlijk kent kan je dat doen. Anders zou je het voor ieder meisje dat hier op Q moeder wordt moeten doen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Miracle08 schreef:
    Ik zie eerlijk gezegd ook niet het nut ervan in om iets te doen voor iemand die ik persoonlijk niet ken.....
    Gaan jullie voor mij ook iets doen als ik dadelijk bevallen ben?

    Just kidding maar gaat nergens over, dus nee ik doe niet mee.


    Ja!

    Ze heeft zelf al gezegd dat ze het liever niet heeft dus het is klaar.

    > Slotje op verzoek ;)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.