• IK HEB GEKOZEN VOOR DE TRAILER VAN VARYS! Het was een moeilijke keuze, omdat ze alle drie heel erg goed waren.
    Ik wil jullie heel erg bedanken voor de genomen moeite en zal iedereen nog een persoonlijk bericht sturen. (:

    Een overzicht van de gemaakte trailers: (Meer voor mijzelf)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 23:01 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ga iets proberen.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik wil wel iets proberen, zouden de personen die ik in de trailer gebruik ook bekende mogen zijn dan is er namelijk wat meer beeld materiaal


    Every Villain Is A Hero In His Own Mind. ~` Thomas Hiddleston

    Foreverx schreef:
    Ik ga iets proberen.


    Ben benieuwd! Als je vragen hebt mag je ze altijd stellen.

    Marvels schreef:
    Ik wil wel iets proberen, zouden de personen die ik in de trailer gebruik ook bekende mogen zijn dan is er namelijk wat meer beeld materiaal


    Hangt er vanaf wie, want hij doet wel mee aan SOTY. Dus het mogen niet super bekende mensen zijn. (:
    Als je twijfelt over de bekendheid kun je me altijd nog namen doorgeven. Dan vraag ik het wel in het topic van SOTY zelf.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 17:31 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mag ik misschien ook een ander liedje, want ik heb een liedje gevonden die iets beter bij mijn trailer past :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    Mag ik misschien ook een ander liedje, want ik heb een liedje gevonden die iets beter bij mijn trailer past :)


    Jahoor. Dat mag!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ga ook wat proberen alleen heb ik altijd issues met uploaden ):


    I just caught the wave in your eyes

    Als de tekst in het engels is, wat moet het dan zijn, want ik kan wel zelf gaan vertalen alleen is mijn engels niet heel goed.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Oehh!! Na deze samenvatting ga ik zeker je verhaal lezen ;) Ik hou van Horror :) En ik ga kijken of ik misschien ook een trailer kan maken :)


    I aspire to inspire before I expire

    Ik ga gewoon voor de lol wat proberen. Ik kan niet garanderen dat het lukt (ik maak nooit trailers), maar ik wil het tenminste proberen.
    Ik was alleen ff vergeten dat ik een enorme angst voor geesten en demonische krachten heb. De plaatjes en filmpjes helpen dus niet erg mee... Uhum.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Heb je trouwens een mooi plaatje van het dorp waar ze woont?
    Mag een stilstaand plaatje zijn. Ik ga proberen om er een gif van te maken, moet lukken.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    En van het huis waar ze woont?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Als ik goede filmpjes kan vinden, ga ik het proberen voor je!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga het proberen!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Als ik thuis ben ga ik wel opties zoeken voor het huis (als jullie dat liever hebben). Zowel als plaatje als filmpje. Dus ik kan ze vanavond hier posten, maar ook morgen aan het einde van de middag.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 20:09 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn video is aan het uploaden! (: Komt er zo aan. Ik ben groots Horror fan dus wist nog wel een paar films met leuke scenes (:
    Heb trouwens wel andere muziek dan je gevraagd had, want ik vond die er beter bij passen (: En hij is in het Engels.


    I aspire to inspire before I expire