• want ze heeft tenslotte een kind gekregen. Dus als iemand leuke ideen heeft dan stuur me een prive bericht. Want het is natuurlijk geen verrassing meer als ze het al van tevoren weet!

    raplove schreef:
    (...)

    Ja maar ik kan niet aan heel de wereld denken.

    Alleen aan jezelf zeker? Als sommige mensen steun nodig hebben op Q. ben je ook nergens te bekennen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Alleen aan jezelf zeker? Als sommige mensen steun nodig hebben op Q. ben je ook nergens te bekennen.


    Pardon!. Nu moet je echt kappen!

    raplove schreef:
    (...)

    Pardon!. Nu moet je echt kappen!


    Ze heeft gelijk, o ja het kon je toch niet schelen. Reageer je wil.


    Firm believer of all that is magic

    Oke waar the fuck loopt dit op uit! Zal ze vast fijn vinden om dit te lezen.
    Als je iets wilt doen voor haar, stuur raplove dan een pb. Wil je niets doen, ga dan alsjeblieft weg. Want dit slaat echt nergens op...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    xIbrahim schreef:
    (...)

    Ze heeft gelijk, o ja het kon je toch niet schelen. Reageer je wil.


    Ok!. ik heb dit topic geopend om iets te doen voor Frenchy als jij haar niet wil steunen jou zaak. Maar let mij dan mijn gang gaan!

    RestlessSoul schreef:
    Oke waar the fuck loopt dit op uit! Zal ze vast fijn vinden om dit te lezen.
    Als je iets wilt doen voor haar, stuur raplove dan een pb. Wil je niets doen, ga dan alsjeblieft weg. Want dit slaat echt nergens op...


    Amen.

    RestlessSoul schreef:
    Oke waar the fuck loopt dit op uit! Zal ze vast fijn vinden om dit te lezen.
    Als je iets wilt doen voor haar, stuur raplove dan een pb. Wil je niets doen, ga dan alsjeblieft weg. Want dit slaat echt nergens op...


    Jij bent al helemaal niets.


    Firm believer of all that is magic

    xIbrahim schreef:
    (...)

    Jij bent al helemaal niets.


    PARDON!. Mitchell is meer dan jij ooit zal worden!

    xIbrahim schreef:
    (...)

    Jij bent al helemaal niets.

    Hmm, als je het nog niet wist.
    Ik ben degene die uberhaupt wist dat ze een kind kreeg en die het eerste forum heeft geopend. Zij is voor mij wakker gebleven naar haar bevalling om mij te vertellen dat mitchell er is.
    Dus hou alsjeblieft je mond


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    raplove schreef:
    (...)

    PARDON!. Mitchell is meer dan jij ooit zal worden!

    Raplove, ik kan het zelf aan hoor ;)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Hmm, als je het nog niet wist.
    Ik ben degene die uberhaupt wist dat ze een kind kreeg en die het eerste forum heeft geopend. Zij is voor mij wakker gebleven naar haar bevalling om mij te vertellen dat mitchell er is.
    Dus hou alsjeblieft je mond


    Oeps, dit was voor een ander bedoelt.

    Kijk, ik vind het leuk maar oneerlijk voor de anderen.


    Firm believer of all that is magic

    raplove schreef:
    (...)

    PARDON!. Mitchell is meer dan jij ooit zal worden!

    U mad?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    raplove schreef:
    (...)

    PARDON!. Mitchell is meer dan jij ooit zal worden!


    We zijn beiden meer dan jij ooit zal worden, je kan niet eens je profiel bewerken


    Firm believer of all that is magic

    Zulle we gewoon allemaal even ophouden voordat dit topic gesloten word en er niks van het plan terecht komt. De mensen die het niks vinden hebben recht op hun mening,die ze ook duidelijk hebben gegeven. Willen die mensen het topic dan ook verlaten,waarom je tijd verdoen aan iets wat je toch niks vind?
    De rest als je iets weet pb ff. Verder reageer niet meer op mekaar,er komt/is toch alleen maar ruzie. Daar heeft niemand iets aan.
    Ja klinkt schijnheilig,ik weet het.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dit is echt grappig. Iemand popcorn? (krul)