• want ze heeft tenslotte een kind gekregen. Dus als iemand leuke ideen heeft dan stuur me een prive bericht. Want het is natuurlijk geen verrassing meer als ze het al van tevoren weet!

    Komaan er zijn wel meer mensen op Q met een baby die er alleen voorstaan. Is ze een God ofzo? --'

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 16:25 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Hel schreef:
    niemand hier kent het meisje waar het om gaat, k heb voor dit hele gedoe nog nooit van haar gehoord, jullie hadden beter als vrienden gewoon een pb kunnen sturen onder elkaar om wat te bedenken voor haar, zoals anderen ook al aangaven, er zijn hier meerdere tienermoeders op Q, voor hen hebben we ook niets gedaan.. Het was beter geweest om het bij dat felicitatie topic te houden, had je een hoop gezeik bespaard


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    .. vind ik persoonlijk nogal overdreven.
    Doe het gewoon met je vriendengroep die Frenchy ook kennen, maar niet heel Q. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind het inderdaad nogal overdreven. Veel mensen kennen haar net eens en persoonlijk vind ik dat ze veel te jong is om een kind te krijgen. Maar goed, dat is mijn mening. Ik vind het gewoon dom dat als je zelf kind bent om dan een kind op te voeden maar goed. (':


    To infinity and beyond •

    Ik persoonlijk vind haar veel te jong om een kind te krijgen en sta dus niet helemaal achter haar en ik ken haar niet. Ik zou niet weten waarom ik "iets voor haar zou moeten doen". Zoiets moet je tussen vrienden en geliefden houden, en niet aan random people op een forum gaan vragen of ze mee willen doen aan zoiets :')


    ars moriendi

    jeeeeeeez, sommige mensen kunnen zeuren --'

    ik ken haar niet, maar ik ben aan het meedenken!

    en aan iedereen dat zegt dat er meerdere tienermoeders hier zijn op Q, agree, maar sommigen laten dat liever niet weten, ofzo. en we kunnen moeilijk iedereen gaan vragen of ze tienermoeder is XD maar mocht ik in haar plaats staan, zou ik het enorm lief vinden. en stiekem zou ik zo'n ruzie om mij hilarisch vinden xD

    njaah, ik ben aan het denken!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Chill the fuck out, I got this.



    shhhhh.
    Het is leuk maar, doe het met diegene die haar wel kennnen enzo. Met heel Q, beetje overdreven :')

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:10 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Frenchy schreef:
    (...)

    en terecht, meer dan een proficiat verwacht ik ook helemaal niet, is ook niet echt nodig.
    ik vind alleen deze ruzie hier heel erg onnodig.

    Laten we het bij het topic houden van RestlessSoul, dat is namelijk al meer dan genoeg.
    iets leuks, gaat me pijn doen, en mitchell weet waarom.
    het is dus totaal overbodig iets te sturen of iets leuks te doen ofso.
    natuurlijk is het leuk, maar met een felicitatie neem ik genoegen hoor, :Y)


    Amen.


    En dan heb ik daar respect voor!

    Ik heb haar gefeliciteerd :Y).
    Voor iemand waar ik zo goed als geen band mee heb of nooit heb gesproken vind ik dat ruim voldoende.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hel schreef:
    niemand hier kent het meisje waar het om gaat, k heb voor dit hele gedoe nog nooit van haar gehoord, jullie hadden beter als vrienden gewoon een pb kunnen sturen onder elkaar om wat te bedenken voor haar, zoals anderen ook al aangaven, er zijn hier meerdere tienermoeders op Q, voor hen hebben we ook niets gedaan.. Het was beter geweest om het bij dat felicitatie topic te houden, had je een hoop gezeik bespaard

    -Died-


    All I wanna do is lose control

    Ik vind het overdreven. Er zijn genoeg (tiener)moeders op Q, waar ook niks voor gedaan word/werd. Dus waarom zouden we dat nú wel doen dan? En daarbij komt ook nog eens dat ik haar niet ken. Als ik haar nou persoonlijk gekend had, was het nog iets anders. Dit soort dingen kun je beter aan vrienden, geliefden en kennissen overlaten. Een 'proficiat' of 'gefeliciteerd' is ook ruim voldoende om te laten merken dat je dit leuk nieuws vind.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hel schreef:
    niemand hier kent het meisje waar het om gaat, k heb voor dit hele gedoe nog nooit van haar gehoord, jullie hadden beter als vrienden gewoon een pb kunnen sturen onder elkaar om wat te bedenken voor haar, zoals anderen ook al aangaven, er zijn hier meerdere tienermoeders op Q, voor hen hebben we ook niets gedaan.. Het was beter geweest om het bij dat felicitatie topic te houden, had je een hoop gezeik bespaard


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Kort samengevat wat iedereen hier zit te zeiken: Doe het met familie/vrienden/geliefden/kenissen maar niet met heel Q er zijn meer jonge moeders.


    All I wanna do is lose control

    NAZIPUNK schreef:
    Geef d'r een eigen forum. .___.


    Laughed out loud.

    Maar oke, waarom zouden we iets moeten doen.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    DreamHead schreef:
    Kort samengevat wat iedereen hier zit te zeiken: Doe het met familie/vrienden/geliefden/kenissen maar niet met heel Q er zijn meer jonge moeders.


    To infinity and beyond •