• want ze heeft tenslotte een kind gekregen. Dus als iemand leuke ideen heeft dan stuur me een prive bericht. Want het is natuurlijk geen verrassing meer als ze het al van tevoren weet!

raplove schreef:
    (...)

Ja dat weetik. Maar zij is net bevallen en ze staat er alleen voor dus ik wil haar een hart onder de riem steken.

dan kan je toch net zogoed alleen een topic maken ? met gefeliciteerd ofso ? dan heb je toch ook al wat gedaan voor dr ? -no offenses.

Life is a beautiful struggle

Mwah, lief dat je dit voor haar gaat doen (:
    alleen ik kom niet verder dan een kaart :$

Maar zelf persoonlijk zou er niet veel voor doen, simpel weg omdat ik haar niet ken (:
    & sterkte dat ze het in dr eentje moet doen, maar het is niet onmogelijk, kijk maar naar mijn zus + moeder + tante, die hebben meerendeels ook alleen moeten doen (: en die hebben meer dan 1 kind (: ze hebben nu dan wel een vriend, maar dat gaat haar vast ook wel lukken (:

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Kingston schreef:
    (...)
    dan kan je toch net zogoed alleen een topic maken ? met gefeliciteerd ofso ? dan heb je toch ook al wat gedaan voor dr ? -no offenses.

Dat had ik al gedaan, omdat ze voor mij opbleef na haar bevalling om het tegen me te zeggen.
    Maar zij vind dat dus neit genoeg en wil gewoon nog iets meer doen, das lief toch?

[ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 11:33 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

RestlessSoul schreef:
    Oke dit word echt echt kinderachtig.
    Wat boeit het of iemand wel of niet beter is, hallelujah.
    De mensen die iets willen doen voor Frenchy, sturen een PB naar raplove
    De rest dondert maar mooi op.
    Want zo was dit helemaal niet bedoeld. Ik wou Frenchy een leuk topic geven met felicitaties. Wat zij wel niet zal denken als ze dit leest.

amen

vidn het een heel leuk idee. jammer genoeg weet ik niks leuks.

en voor de ruzie mensjes had dit in pb's gedaan. wand dan was dit nog een leuk topic voor der geweest

we all deserve to die

develin schreef:
    vidn het een heel leuk idee. jammer genoeg weet ik niks leuks.

en voor de ruzie mensjes had dit in pb's gedaan. wand dan was dit nog een leuk topic voor der geweest

Lmao, sommige mensen zoeken elk excuus om een ruzie te beginnen :'D
    Leuk bedacht hoor, maar je kunt beter irl wat voor d'r doen dan met Quizlet, want het kan hier een hoop mensen niks schelen en dan verpesten ze natuurlijk leuke plannen (:

ik ken haar niet (: alsnog gefeliciteerd (:

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Hmm. Ik ken haar niet, dus voor mij maakt dat niets uit. (:

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Ik ken haar niet eens.
    Het enigste waar ik het bij hou is een welgemeende 'proficiat'.

[ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 13:48 ]

Get outta my head!

NAZIPUNK schreef:
    Geef d'r een eigen forum. .___.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Reloaded schreef:
    Ik ken haar niet eens.
    Het enigste waar ik het bij hou is een welgemeende 'proficiat'.

en terecht, meer dan een proficiat verwacht ik ook helemaal niet, is ook niet echt nodig.
    ik vind alleen deze ruzie hier heel erg onnodig.

Laten we het bij het topic houden van RestlessSoul, dat is namelijk al meer dan genoeg.
    iets leuks, gaat me pijn doen, en mitchell weet waarom.
    het is dus totaal overbodig iets te sturen of iets leuks te doen ofso.
    natuurlijk is het leuk, maar met een felicitatie neem ik genoegen hoor, :Y)

Amen.

-

NAZIPUNK schreef:
    Geef d'r een eigen forum. .___.

Big girls cry when their hearts are breaking

stuur haar een roos?

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

niemand hier kent het meisje waar het om gaat, k heb voor dit hele gedoe nog nooit van haar gehoord, jullie hadden beter als vrienden gewoon een pb kunnen sturen onder elkaar om wat te bedenken voor haar, zoals anderen ook al aangaven, er zijn hier meerdere tienermoeders op Q, voor hen hebben we ook niets gedaan.. Het was beter geweest om het bij dat felicitatie topic te houden, had je een hoop gezeik bespaard