• want ze heeft tenslotte een kind gekregen. Dus als iemand leuke ideen heeft dan stuur me een prive bericht. Want het is natuurlijk geen verrassing meer als ze het al van tevoren weet!

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Die opmerking op dit topic was ook niet onaardig bedoeld of zo, maar ja, sommige mensen en hun miscommunicaties veranderen het in iets onaardigs.

    Dat ligt niet aan de mensen. Dat ligt aan internet. Iedereen neemt zoveel verkeerd op en dan ontstaan er van die nutteloze ruzies/discussies.
    Laat het toch met rust mensen. Er zijn er die voor en er zijn er die tegen zijn. Breek elkaars mening niet af


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    raplove schreef:
    (...)

    Zinloos topic omdat ik Frenchy wil steunen?


    Dan moet je alle moeders zonder vriend steunen!

    Dat is eerlijk, ik snap dat je het goed bedoeld. Maar denk ook aan anderen!


    Firm believer of all that is magic

    Fragile schreef:
    (...)
    waarom reageer je dan wel op haar als ze je irriteert?

    +1.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ok! klaar! als juillie ideen hebben voor Frenchy laat dat dan weten en anders ga uit dit topic.

    Fragile schreef:
    (...)
    waarom reageer je dan wel op haar als ze je irriteert?


    Ja echt hé.


    Firm believer of all that is magic

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    +1.


    2 Punten voor Fragile


    Firm believer of all that is magic

    xIbrahim schreef:
    (...)

    Oké , nou moet je je mond houden. Heeft ze het Rot bedoeld, Nee.
    Ze bedoelde het aardig alleen jullie kwamen er met een Irritante Reactie achteraan.

    Echt aardig kwam het niet over.
    Maar ja laat maar,sommige mensen kunnen het duidelijk niet hebben.
    Ik snap niet wat het probleem is,ze wilt iemand steunen die net een kind heeft gekregen door iets van een kaart ofzo te sturen. Dat is normaal als een kind geboren word. Dat doen sociale mensen nu eenmaal. Als jullie het niks vinden hoeven jullie er niet aan mee te doen,niemand dwingt je.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    raplove schreef:
    Ok! klaar! als juillie ideen hebben voor Frenchy laat dat dan weten en anders ga uit dit topic.


    Je begint er zelf mee, dus ga niet bazig doen. Ik heb m'n eigen wil en wet, die ga jij niet zomaar verstoren


    Firm believer of all that is magic

    StJimmy schreef:
    (...)
    Echt aardig kwam het niet over.
    Maar ja laat maar,sommige mensen kunnen het duidelijk niet hebben.
    Ik snap niet wat het probleem is,ze wilt iemand steunen die net een kind heeft gekregen door iets van een kaart ofzo te sturen. Dat is normaal als een kind geboren word. Dat doen sociale mensen nu eenmaal. Als jullie het niks vinden hoeven jullie er niet aan mee te doen,niemand dwingt je.


    Dat bedoel ik!

    xIbrahim schreef:
    (...)

    Je begint er zelf mee, dus ga niet bazig doen. Ik heb m'n eigen wil en wet, die ga jij niet zomaar verstoren


    Ach man! heb jij ideen voor haar ofniet? zoja laat ze weten zoniet dan ga weg!.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Echt aardig kwam het niet over.
    Maar ja laat maar,sommige mensen kunnen het duidelijk niet hebben.
    Ik snap niet wat het probleem is,ze wilt iemand steunen die net een kind heeft gekregen door iets van een kaart ofzo te sturen. Dat is normaal als een kind geboren word. Dat doen sociale mensen nu eenmaal. Als jullie het niks vinden hoeven jullie er niet aan mee te doen,niemand dwingt je.


    Hebben we gezegd dat we het niet leuk vinden, nee.

    Oké luister. Ik vind het heel lief en aardig, maar dan zou je iedereen die net een kind heeft gekregen een kaart of wat jullie van plan zijn te sturen.


    Firm believer of all that is magic

    xIbrahim schreef:
    (...)

    2 Punten voor Fragile


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    xIbrahim schreef:
    (...)

    Hebben we gezegd dat we het niet leuk vinden, nee.

    Oké luister. Ik vind het heel lief en aardig, maar dan zou je iedereen die net een kind heeft gekregen een kaart of wat jullie van plan zijn te sturen.


    Ja maar ik kan niet aan heel de wereld denken.

    raplove schreef:
    (...)

    Ach man! heb jij ideen voor haar ofniet? zoja laat ze weten zoniet dan ga weg!.


    Doe gewoon een Gezellig fleurig, PBtje. Met lieve, aardige bedoelingen.


    Firm believer of all that is magic

    raplove schreef:
    (...)

    Ja maar ik kan niet aan heel de wereld denken.


    Dat snap ik, maar doe het dan alleen voor Qers


    Firm believer of all that is magic