• Jap dat ben ik, ik woogde 64 kilo nu nog maar 56 ik ben zo blij!, ik vond me altijd te dik maar dat kwam ook omdat ik vroeger anorexia had en ik moest veel eten en toen had ik mijn maandstonden gekregen en ben ik heel wat bij gekomen, maar nu wil ik mijn doel weer halen, 49/50 kilo wegen, misschien hou ik dit gewicht wel, want ik wil natuurlijk weer niet anorexia hebben.

    Ik hou me gewicht hoe ik nu ben, het is perfect voor mijn leeftijd en lengte.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 23:22 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ambush schreef:
    (...)
    Ehrr... jij ziet gezond eten verkeerd?

    Oké, ik snap je definitie van gezond eten plots wel :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Inderdaad.. Je put echt je lichaam uit als je maar zoveel weegt. En onthoud goed, je kan onvruchtbaar worden door een te laag gewicht (: En ik denk niet dat er vrouwen zijn die dat willen

    Dat onvruchtbaar ben ik nu al bang voor, maar da's niet door mijn gewicht. Ik loop rond met het fucking polycisteus ovarium syndroom ofzoiets...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Madagascar schreef:
    (...)
    Dat onvruchtbaar ben ik nu al bang voor, maar da's niet door mijn gewicht. Ik loop rond met het fucking polycisteus ovarium syndroom ofzoiets...

    Euh oO Sorry, ik heb geen idee wat dat betekent..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Oké, ik snap je definitie van gezond eten plots wel :p

    Fjieuw, gelukkig :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Euh oO Sorry, ik heb geen idee wat dat betekent..

    Google is je vriend. :-)
    Maar geloof me, je wil het niet hebben!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ambush schreef:
    (...)
    Fjieuw, gelukkig :'D

    Haha, sorry! :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jezus, ik word gek van al die ik wil dunner worden topics. Jij bent fucking 14, waarom afvallen?! Je hebt een prima gewicht!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ixora schreef:
    Jezus, ik word gek van al die ik wil dunner worden topics. Jij bent fucking 14, waarom afvallen?! Je hebt een prima gewicht!

    Je bent niet de enigste


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ixora schreef:
    Jezus, ik word gek van al die ik wil dunner worden topics. Jij bent fucking 14, waarom afvallen?! Je hebt een prima gewicht!


    Ik word ook gek van die topics. Het afvallen heeft niets met leeftijd te maken, en het is niet fijn om iets dikker te zijn als de rest. Ik was 14 jaar, en op school noemde een jongen me dikzak enzovoort. Ik had geen overgewicht, maar was niet de dunste. Ik vond het niet fijn en ben daarom gaan dieëten.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 23:05 ]


    <3

    Madagascar schreef:
    (...)
    Ik ben maar 1m54... Al zei de gynaecoloog dat ik niet mocht afvallen toen ik 45 woog. :')
    Ik weeg dan misschien wel niet zoveel, maar ik heb een toch wel bol buikje dat ik plat wil hebben, zeker voor de zomer.


    lieverd, gooi je spiegel NU kapot. Just sayin'. toen ik jouw lengte had woog ik 55, dusjah. je bent echt ongezond bezig. njaah, dat vind ik toch.

    en echt, ik krijg het hier ook stilaan op mijn heupen van al die topics (xD oke stiekem vond ik deze wel ff geniaal, heb je hem? het op je heupen krijgen van gewichtstopics? haha?... laat ook maar). Kijk, ik ben 15, heb eigenlijk totaal geen idee hoeveel ik weeg, ik ben vandaag beginnen sporten omdat ik een fysieke conditie wil hebben zodat ik vandezomer ees mee kan gaan sporten met mijn vrienden zonder na 5 min zonder adem te zitten, ipv sporten om te vermageren. Mijn vriendje maakt grapjes om mijn buik. So what? Mijn probleem niet als hij mijn navel niet vind, en buikjes liggen zachter dan botten. nah.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 23:13 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Maar 56 is toch niet te zwaar? Ik vind 50 kilo eigenlijk best wel weinig, maar het hangt er net vanaf hoe lang je bent.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Desilio schreef:
    (...)
    Als je dan 49/50 kilo wilt worden is dat Te licht . Ik ben 1.62 m en ik ben zoo zwaar en ik zit al best tegen het randje aan


    Ehm, ik ben 1.65 en ik ben ook 49/50 kilo. En dat is niet te licht hoor, ik heb nergens problemen mee.

    Maar in ieder geval, zoals al eerder gezegd werd, ik wordt nogal gek van al die afvaltopics. Mensen, jullie moeten jezelf gewoon accepteren zoals je bent, iedereen is mooi (: Afvallen is in mijn opinie eigenlijk alleen echt nodig als je een gevaarlijk gewicht hebt, als je gewoon een goede BMI hebt is er niets aan de hand. Geniet van je leven en denk niet heel de tijd aan afvallen! (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ben 66 kilo en ik ben er blij mee


    Firm believer of all that is magic

    Billusion schreef:
    Pas op met wat je doet, je kunt die streefgewicht steeds lager maken totdat je niks meer weegt. Dus pas op met wat je doet.


    I´m nothing special.

    nu voel ik me dik ik weeg evenveel als jou maar ik ben wel jonger


    You can't not look cool with a crossbow.