• Jap dat ben ik, ik woogde 64 kilo nu nog maar 56 ik ben zo blij!, ik vond me altijd te dik maar dat kwam ook omdat ik vroeger anorexia had en ik moest veel eten en toen had ik mijn maandstonden gekregen en ben ik heel wat bij gekomen, maar nu wil ik mijn doel weer halen, 49/50 kilo wegen, misschien hou ik dit gewicht wel, want ik wil natuurlijk weer niet anorexia hebben.

    Ik hou me gewicht hoe ik nu ben, het is perfect voor mijn leeftijd en lengte.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 23:22 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    IceWolf schreef:
    nu voel ik me dik ik weeg evenveel als jou maar ik ben wel jonger

    Hooooooooooooooooooo, niet doen.
    Je bent prima zoals je bent en je moet je dan ook zo blijven voelen. Het maakt niet oud hoe oud je bent, het hangt af van je lengte. Volgens dokters ben ik ook jaren te dun geweest voor mijn lengte en ik zit eindelijk een beetje goed. En ik zit prima in mijn vel. Het gaat er dus niet om hoe oud je bent, maar hoe lang je bent.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    houden zo.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Mijn zus is 40 kilo en bijna 17 en je kunt echt haar botten zien enzo o.o


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.