• Jap dat ben ik, ik woogde 64 kilo nu nog maar 56 ik ben zo blij!, ik vond me altijd te dik maar dat kwam ook omdat ik vroeger anorexia had en ik moest veel eten en toen had ik mijn maandstonden gekregen en ben ik heel wat bij gekomen, maar nu wil ik mijn doel weer halen, 49/50 kilo wegen, misschien hou ik dit gewicht wel, want ik wil natuurlijk weer niet anorexia hebben.

    Ik hou me gewicht hoe ik nu ben, het is perfect voor mijn leeftijd en lengte.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 23:22 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb ook zo'n doel bereikt!
    ik woog eerst 76 en nu 63(flower)
    Maar mensen moeten van je houden zoals je bent, en je moet jezelf niet de hele tijd proberen te verbeteren.(Y)


    Believe in yourself, change the world.

    Urrrr. Ik weeg ong 54 - lengte 1.78 en ik wil zó graag aankomen :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    O.o Ga alsjeblieft naar de dokter, dat is echt niet goed.

    Ik ben maar 1m54... Al zei de gynaecoloog dat ik niet mocht afvallen toen ik 45 woog. :')
    Ik weeg dan misschien wel niet zoveel, maar ik heb een toch wel bol buikje dat ik plat wil hebben, zeker voor de zomer.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oh hoi ik ben 170 en weeg 64 kilo, en het kan me geen fuck schelen, want als ik in die spiegel kijk heb ik én geen buikje én geen dikke benen. Dus waarom zal ik afvallen, als ik al veel sport, en gezond eet?

    Lieve schat, doe dit jezelf nou niet maar niet aan, want gelukkig en knapper word je er niet op. Want ja, toen ik 14 was, woog ik ook 50/49 kilo, at ik niks, maar zag ik eruit als een wandelend lijk.


    Alleen maar tranen van geluk

    Madagascar schreef:
    (...)
    Ik ben maar 1m54... Al zei de gynaecoloog dat ik niet mocht afvallen toen ik 45 woog. :')
    Ik weeg dan misschien wel niet zoveel, maar ik heb een toch wel bol buikje dat ik plat wil hebben, zeker voor de zomer.

    Dat moet je niet gaan afvallen maar buikspieroefeningen en dergelijke gaan doen (;


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zoltan schreef:
    (...)
    1.67

    zelfde lengte als ik. ik ben gewoon normaal, zit zelfs een beetje aan de dunne kant en mijn gewicht is iets van 55 kilogram. ik zou het gewoon zo proberen te houden want 50 is écht te laag.. dun zijn is btw niet mooi, ik vind die botten afschuwelijk.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ambush schreef:
    Urrrr. Ik weeg ong 54 - lengte 1.78 en ik wil zó graag aankomen :')

    ken ik, ben 161 lang en weeg nog geen 50, 'k wil zo graag aankomen (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Jennieee schreef:
    (...)
    zelfde lengte als ik. ik ben gewoon normaal, zit zelfs een beetje aan de dunne kant en mijn gewicht is iets van 55 kilogram. ik zou het gewoon zo proberen te houden want 50 is écht te laag.. dun zijn is btw niet mooi, ik vind die botten afschuwelijk.

    Bij haar lengte ga je wel nog geen botten zien.. Bij mij is het toch zo niet en ik scheel amper wat, dus.. Maar ik durf geen uitspraken doen ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat moet je niet gaan afvallen maar buikspieroefeningen en dergelijke gaan doen (;

    Ik ben het helemaal met je eens.
    Je bent negentien, dan is het echt niet gezond om maar 42 kilo te wegen, ook al ben je zo klein


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Ik ben het helemaal met je eens.
    Je bent negentien, dan is het echt niet gezond om maar 42 kilo te wegen, ook al ben je zo klein

    Inderdaad.. Je put echt je lichaam uit als je maar zoveel weegt. En onthoud goed, je kan onvruchtbaar worden door een te laag gewicht (: En ik denk niet dat er vrouwen zijn die dat willen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wauw, ik wil ook zo maar 8 kilo vermageren. ;D
    Maarja, da's niet best. Houd het maar gewoon op het gewicht dat je nu bent, da's perfect. (:


    Opgeven is geen optie.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat moet je niet gaan afvallen maar buikspieroefeningen en dergelijke gaan doen (;

    Je moet gewoon gezond eten :'D Niet teveel snacken x) Niet overmatig gaan sporten etc. Bewust eten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Google eens op Proud2beme en kijk daar eens op ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ambush schreef:
    (...)
    Je moet gewoon gezond eten :'D Niet teveel snacken x) Niet overmatig gaan sporten etc. Bewust eten.

    Ik denk niet dat zij daar problemen mee heeft, met 42 kg..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat zij daar problemen mee heeft, met 42 kg..

    Ehrr... jij ziet gezond eten verkeerd?


    "I shut my eyes in order to see.'