• Jap dat ben ik, ik woogde 64 kilo nu nog maar 56 ik ben zo blij!, ik vond me altijd te dik maar dat kwam ook omdat ik vroeger anorexia had en ik moest veel eten en toen had ik mijn maandstonden gekregen en ben ik heel wat bij gekomen, maar nu wil ik mijn doel weer halen, 49/50 kilo wegen, misschien hou ik dit gewicht wel, want ik wil natuurlijk weer niet anorexia hebben.

    Ik hou me gewicht hoe ik nu ben, het is perfect voor mijn leeftijd en lengte.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 23:22 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    --

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 21:47 ]


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik wil niet heel veel zeggen, maar is dat streefgewicht niet een beetje heel erg te laag? :X


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Wow.
    Is je gewicht waar je naar toe wil niet wat weinig hou het op 53 of op het gewicht wat je nu hebt.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 21:49 ]


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Pas op met wat je doet, je kunt die streefgewicht steeds lager maken totdat je niks meer weegt. Dus pas op met wat je doet.

    Anthem schreef:
    Ik wil niet heel veel zeggen, maar is dat streefgewicht niet een beetje heel erg te laag? :X

    Euhm, hoe groot ben je? (zip)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Anthem schreef:
    Ik wil niet heel veel zeggen, maar is dat streefgewicht niet een beetje heel erg te laag? :X

    Naja, oke dat is ook wel waar, mhh misschien hou ik wel dit gewicht, want ik word natuurlijk ook woensdag 15...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Chapel schreef:
    Wow.
    Hoe heb je dat gedaan ? Tips?

    Alsjeblieft niet doen

    Zoltan, ik wil niet veel zeggen hoor, maar vind je dat niet een beetje gevaarlijk? Ik bedoel maar, je hebt al anorexia gehad...
    I'm just worried, by the way


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Zwammetje schreef:
    (...)
    Euhm, hoe groot ben je? (zip)

    1.67


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    STOP HET. Die spiegel liegt. Als je anorexia hebt gehad, en nu terug denkt aan een streefgewicht.. sorry, maar het lijkt erop dat je hervalt. Ik heb zelf ervaring met een eetprobleem. Ik heb zelf op het randje geleefd. Je hoeft dit niet te doen. Niemand zal anders naar je kijken als je hetzelfde blijft. Iedereen is mooi, ook jij. Vergeet dat niet. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Zoltan schreef:
    (...)
    1.67

    Als je dan 49/50 kilo wilt worden is dat Te licht . Ik ben 1.62 m en ik ben zoo zwaar en ik zit al best tegen het randje aan


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zoltan schreef:
    (...)
    1.67

    Dan is je streefgewicht te laag. Niet doen. :S

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 21:52 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Desilio schreef:
    (...)
    Als je dan 49/50 kilo wilt worden is dat Te licht . Ik ben 1.62 m en ik ben zoo zwaar en ik zit al best tegen het randje aan

    Ik zei toch al, ik hou dit gewicht wel, als ik dan afval kan ik er niks aan doen want ik eet niet meer snoep ofzow.. Maar ik wil zekker weer geen anorexia krijgen!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Desilio schreef:
    (...)
    Als je dan 49/50 kilo wilt worden is dat Te licht . Ik ben 1.62 m en ik ben zoo zwaar en ik zit al best tegen het randje aan

    Ik ben 1.65m en moet ook bijkomen, je moet niet nog meer afvallen.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Zoltan schreef:
    (...)
    Ik zei toch al, ik hou dit gewicht wel, als ik dan afval kan ik er niks aan doen want ik eet niet meer snoep ofzow.. Maar ik wil zekker weer geen anorexia krijgen!

    Dat is goed. ;)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    uhhh meid je 64 kilo is goed o.o als je gewoon 1a 2 kilo er af ging was het ook goed O.o


    Shoganai i ne~