• Mn kat is >>al gevoerd<<. :'D

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 16:21 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    o;
    ga dan nu de kat voeren?

    haha, heb ik wel eesn met de konijnen ;l


    Me so good.

    Sweden schreef:
    o;
    ga dan nu de kat voeren?

    haha, heb ik wel eesn met de konijnen ;l

    Nee, moet eerst 2 kilometer fietsen, dat doe ik nu niet meer hoor.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Kiba schreef:
    (...)
    Nee, moet eerst 2 kilometer fietsen, dat doe ik nu niet meer hoor.

    o; ik dacht dat je bij die kat in huis was, haha.


    Me so good.

    Sweden schreef:
    (...)
    o; ik dacht dat je bij die kat in huis was, haha.

    Dat zou dan wel het TOPPUNT van luiheid zijn, haha.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik zou toch echt maar gaan fietsen dan 0.o


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ja, dat kunnen ze. Katten zijn roofdieren, hè? Waarschijnlijk heeft ie allang een muis/vogel/kikker gevangen en opgegeten. Tenzij hij thuis opgesloten zit, natuurlijk. Dán zou ik naar huis gaan en heel snel je kat voeren 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kiba schreef:
    (...)
    Nee, moet eerst 2 kilometer fietsen, dat doe ik nu niet meer hoor.


    Oh my, zo klink je echt als een hele slechte verzorger ... Ik houd m'n mond verder wel.
    Dat je het vergeet kan wel eens gebeuren, ik ben het met mijn kat in z'n eerste jaar ook wel eens een avond vergeten, en ze kunnen best een dag zonder of met alleen broekjes, maar je moet er gewoon ten alle tijden aan denken of voor zorgen dat iemand voor het dier zorgt. En zo'n houding staat je echt niet tof. :/

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 0:40 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik geef die van mij noodgedwongen te vreten, anders ligt het hele huis vol met koploze, met-de-darmen-er-half-of-meestal-gewoon-helemaal-uithangende, bloederige vogels, muizen, een keer had ie een konijn voor mijn deur gelegd (Ja, ik trapte er met mijn BLOTE VOETEN IN) en hij had een keer een volledig kale, hoofdloze kip door het katteluikje mee naar binnen gesleept.
    Die moet ik dan dus opruimen...

    Taraluis schreef:
    Ik zou toch echt maar gaan fietsen dan 0.o


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Het is pas anderhalf uur zaterdag? Dus dan is het nog geen dag, niet al 2 dagen. Of ben ik nou dom? :x

    Twee kilometer maar?
    Jezus, ik was er al lang geweest in de tijd dat je dit topic hebt aangemaakt.
    Sorry hoor, maar je bent echt een slecht baasje hoor als je niet eens 2 kilometer voor je kat fietst.
    Vooral in dit weer is het belangrijk, maar goed. Ik zal wel te goed voor mijn katten zorgen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Is er dan nu niemand meer bij die kat? ;o
    Ik snap dat je in het midden van de nacht geen 2km meer wilt fietsen, maar als het leven van je kat ervan afhangt...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Soundeffect schreef:
    Ja, dat kunnen ze. Katten zijn roofdieren, hè? Waarschijnlijk heeft ie allang een muis/vogel/kikker gevangen en opgegeten. Tenzij hij thuis opgesloten zit, natuurlijk. Dán zou ik naar huis gaan en heel snel je kat voeren 8D

    'T is sowieso altijd goed om je kat te voeren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Valentino schreef:
    Twee kilometer maar?
    Jezus, ik was er al lang geweest in de tijd dat je dit topic hebt aangemaakt.
    Sorry hoor, maar je bent echt een slecht baasje hoor als je niet eens 2 kilometer voor je kat fietst.
    Vooral in dit weer is het belangrijk, maar goed. Ik zal wel te goed voor mijn katten zorgen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Valentino schreef:
    Twee kilometer maar?
    Jezus, ik was er al lang geweest in de tijd dat je dit topic hebt aangemaakt.
    Sorry hoor, maar je bent echt een slecht baasje hoor als je niet eens 2 kilometer voor je kat fietst.
    Vooral in dit weer is het belangrijk, maar goed. Ik zal wel te goed voor mijn katten zorgen.


    dead is easy, life's harder. ~