• ja ik ben de ik weet niet hoeveelste maarja iedereen houd ergens anders van (A)

    ik schrijf even alleen de dingen op die niet lees
    Justin bieber
    en tokio hotel (tenzij deze over George gaat en heel goed is)
    voetbal

    verder dump maar wat neer dan kijk ik wel wat ik leuk vind.
    (ik lees fanfiction en onbekende personen)

    owja.. en voor jullie heb ik ook nog twee leuke story's :)

    magical difference - draco malfoy

    when the sea brings me back to you - Mr,Gibbs

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 16:36 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    http://www.quizlet.nl/stories/58798/gotcha-hungergames-wie-leest-is-automatisch-sponsor-info-in-beschrijving/
    The Hungergames zoals de mensen uit het Capitool het zien - mét de mogelijkheid to sponsorren. Vierentwintig jongeren, allemaal met een verleden - en maar eentje met een toekomst. Quizletters die het verhaal lezen krijgen een aantal punten. Die punten kunnen worden gebruikt om spullen te kopen, die dan bij de tributen aankomen als ze die nodig hebben. Je kunt het verhaal dus beïnvloeden en zorgen dat iemand overleeft - óf iemand een wapen geven waardoor iemand anders sterft..

    Het basispricipe:
    Iedere lezer 'speelt' een sponsor, en aan het begin van de story krijg je honderd punten als je begint met lezen. die punten kun je dan gebruiken om spullen te kopen voor de tributen. Op die manier kun je de verloop van het verhaal beïnvloeden. Af en toe zijn er prijsvragen, waarmee je punten kunt verdienen..


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.



    Next week I’m turning sixteen, and honestly I wished I could stop time right now, so I can stay fifteen forever.




    The magical four he called them, he couldn’t kill these girls but he could curse them.




    Coming 15 August




    By V.Productions


    ___________________________KLIK ON PIC FOR LINK________________________


    Out of sight but not out of mind

    Het is Georg.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    The best thing about me is you,Big Time Rush.


    Life is all about having a good time.

    Mijn 4 story's:
    http://www.quizlet.nl/stories/58048/behind-the-poster-part-1-hp-ft-wiet-waterlanders/-crossover met HP en Wiet Waterlanders

    http://www.quizlet.nl/stories/46225/mikayla-wright--de-steen-der-wijzen/- HP

    http://www.quizlet.nl/stories/43602/halley-potter-en-het-geheim-van-de-2-enige-afstammelingen/ -Ongeveer HP (het gaat over zijn afstammelingen)

    http://www.quizlet.nl/stories/54011/titelloos/ - overobsessed HP
    Dat zijn ze dus!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 15:56 ]


    Define "good".

    http://www.quizlet.nl/stories/33874/dichterbij-tokio-hotel/

    Ik weet het, je zei geen Tokio Hotel, behalve als hij over Georg gaat.
    Deze gaat over heel Tokio Hotel. Misschien wil je hem proberen?
    Als je het niks vind hoef je natuurlijk niet verder te lezen;)


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    The fountain of Youth - Herschreven

    - Herschreven -

    Amy's moeder heeft een grote fantasie. Ze is al jaren op zoek naar de fontein van de eeuwige jeugd. Wanneer Amy 13 jaar is, weet ze zeker dat ze hem gevonden heeft. Ze gaat op zoek.. Maar ze komt nooit meer terug.

    Nu is Amy 18, en ze is geslaagd voor haar Gymnasium diploma. Ze wil gaan studeren maar eerst wil ze verdergaan waar haar moeder gestopt is.


    Een verhaal met:
    - Onbekende Personen
    - Fantasie
    - Romantiek

    En bovenal; Herschreven, dus beter dan ooit!
    Elke dag schrijf ik wel éen of twee deeltjes, omdat ik zelf helemaal verliefd ben op het verhaal.


    Een verhaal geschreven door Goldenwing en Lorelle

    Je kan me duizend keer zeggen hoeveel het je spijt en duizend keer zeggen dat je van me houd. Maar er komt in een punt in mijn leven dat ik besef dat het genoeg is geweest, dat het zo niet meer verder kan. Je raakt mijn binnenste op verschillende manieren. Liefde en haat liggen dicht bij elkaar. Maar welke zal ik kiezen? Je vertelde me dat we leefden van de liefde, maar ik vroeg me af waar die liefde bleef. Had het een andere betekenis voor je? Meende je ooit de woorden die je tegen me zei? En op een zekere dag kom je een nieuw persoon tegen in je leven, die je vertelt dat alles goed zal komen. Die de hoop er terug in blaast. En op het laatste zit je verwikkeld in een strijd tussen goed en kwaad. Shetan of Conway.

    The question of tomorrow


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Your smile is like heaven. || Niall Horan.

    Lopend, Fanfiction.


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.


    • SPIRIT - DANCE • EARTH - PULSE • EXQUISITE - SHINE • EXTATIC - MOON •
    Het zit de zestienjarige Florence niet mee. Haar ouders en zus maken constant ruzie en betrekken haar er ook in, ze heeft maar één vriendin, en haar vriendje heeft het juist uitgemaakt. Verscheurd en vol verdriet valt ze in de armen van een mysterieuze jongen die ze ontmoet in de videotheek. Hij is zo romantisch 'dat hij wel lijkt weggelopen te zijn uit een sprookje', zoals Florence's vriendin Solange het zegt. Maar ze weet niet dat ze daarmee dichter bij de waarheid zit dan ze denkt...
    Paperbag Princess



    Elisa heeft weinig zin om vier weken te gaan kamperen met haar ouders en de wandelvrienden van haar vader. Zeker niet als die nogal vreemd blijken te zijn; ze mediteren, verbranden wierook, eten vegetarisch en lijken niets te weten van smartphones en modetrends. En dan moet ze de hele vakantie ook nog eens doorbrengen in één tent met de nogal wereldvreemde kinderen van deze mensen... Langzamerhand begint ze toch echter iets van vriendschap te voelen voor sommigen van hen, terwijl meerdere van de jongens haar wel zien zitten. Is ze bereid haar principes opzij te zetten?
    Last Daylight


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    †††
    Attending Hogwarts as a Vampire verteld het verhaal over een meisje, Kanon, dat gebeten wordt door de Vampier Vincent. Vincent leert haar de gebruiken, maar nog voor ze alles goed en wel kent, krijgt ze de langverwachte brief dat ze naar Zweinstein mag.
    En enkele jaren later, staan haar de meest
    dodelijke proeven ooit te wachten...
    †††


    Let the Night embrace you


    “If lying was a crime, we would all be in jail.”

    declaration ~ fraud ~ damage ~ suspected ~ intrusion ~ forced ~ violence ~ theft


    Plaatje is aanklikbaar! (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 1:01 ]


    JDN.



    have you ever wondered,
    how someone could be so heartless?
    have you ever wondered,
    if more than hatred behind it?

    someone with a broken heart does strange things.
    strange things, in order to conceal his true emotions.
    to hide his love.

    je deteste ma vie



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//