• ja ik ben de ik weet niet hoeveelste maarja iedereen houd ergens anders van (A)

    ik schrijf even alleen de dingen op die niet lees
    Justin bieber
    en tokio hotel (tenzij deze over George gaat en heel goed is)
    voetbal

    verder dump maar wat neer dan kijk ik wel wat ik leuk vind.
    (ik lees fanfiction en onbekende personen)

    owja.. en voor jullie heb ik ook nog twee leuke story's :)

    magical difference - draco malfoy

    when the sea brings me back to you - Mr,Gibbs

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 16:36 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Quidditch Champion (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Quidditch Champion (:


    En het nakomende vervolg, Life's A Game? (:

    Ook raad ik je de verhalen van TroutyMouth aan, hihi. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    keep it secret


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Battle Royale

    Elk jaar wordt een klas gekozen om mee te doen aan de BR, ook wel the Battle Royale Project of Battle Royale Survival Program genoemd. Tijdens de BR, wordt een klas gekozen en wordt naar een onbewoond eiland gestuurd, waar ze drie dagen de tijd hebben om elkaar te vermoorden. Op de avond van de derde dag, mag er maar een overlevende zijn. Als er toch meerdere zijn, wordt iedereen vermoordt.
    Maar dit jaar wordt het anders. De kijkers, de mensen die de BR Project via hun televisie volgen willen iets spannender. Dit jaar zullen drie extra jongeren van buiten af de klas die gekozen is mee doen. Drie totale vreemden. Een van hun is een overlever van de vorige BR Project. De tweede is een jonge man die last heeft van psychopathische moord neigingen. En de derde is een meisje dat er alles aan zal doen om te overleven.
    Wie zal overleven?
    Let the Game Begin.

    The different faces of Jennifer Jareau


    In order to protect herself and the ones she loves, Jennifer has a difficult mission.
    A mission that makes the hairs on your neck stand up.
    She knew how to turn her life into a movie and watched things happen.
    Not to her, but to girls who looked just like her.


    - Jennifer is anders door haar gaven, ze voelt dingen die anderen niet kunnen voelen. Dit familiegeschenk zorgt er echter voor dat haar ouders en zusje om het leven komen. Jennifer heeft drie jaar de tijd genomen om de gebeurtenis te achter halen en ze weet nu zeker wie het op zijn geweten heeft. Jennifer is van plan om er alles aan te doen om wraak te kunnen nemen, en weet uiteindelijk ook hoe ze dit gaat doen. Maar het is gevaarlijk, en ze kan er meer mee verliezen dan alleen haar identiteit..

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 10:39 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Twilight fanfic

    The truth of our friendship (Twilight)

    Inhoud: Nessie ontdekt dat ze verliefd is op haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles, want het fiet dat haar ouders vampier zijn en Jacob weerwolf kan ze aan niemand kwijt. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?


    En een andere twilight fanfic over Alice en Jasper
    We've waited long enough to be happy

    Enjoy!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Till the world ends - Twilight
    Fanfiction

    Kittie wordt geadopteerd door Charlie Swan, de vader van Bella. Bella zit in haar depri periode en haar vader probeert haar wat gezelschap op te dringen en gaat op advies van Billy naar een tehuis, hij geeft daarmee gelijk een kind een beter leven, komt Charlie zelf tot de conclusie. Kittie wordt het slachtoffer om als opvrolijk clown te dienen en om Bella te amuseren, oftewel uit haar depri periode te halen. Al snel ontdekt Kittie dat Bella's vader een beetje oppervlakkig is en dat hier veel meer aan de hand is. Wat Kittie niet weet, is dat het hier om een eeuwenoude strijd gaat tussen vampieren en wolven. Hoe red ze zich hier uit? Of is de rode gedaante die zij telkens ziet, haar eindlot?


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    nou tadaaa je hebt zelf al een draco story dus misschien vind je deze leuk

    http://www.quizlet.nl/stories/46031/verrader-draco-malfoy/

    kijk maar of ie een beetje leuk is.

    tips zijn altijd welkom want die heb ik hard nodig ;)


    .

    lees je hp-story's?
    The life of a Weasley
    hp-story over de kleinkinderen van de hp-personages, met in de hoofdrol de dochter van Ron Wemel
    hij is pas gisteren begonnen, maar ik ben van plan om er elke dag wel iets op te zetten
    hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Als je echt goeie verhalen wilt, zou ik zeggen Cellophane en Andromeda.
    Ik weet niet of ik zelf eigenlijk wel goed schrijf dus weet ik niet of ik mezelf moet aanmelden. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    "Noem me geen Lily." zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen.
    Er trok een rilling over mijn rug door de toon waarop ze het zei. "Waarom niet? Waarom mag ik je geen Lily noemen?" Even sloeg ze haar ogen neer, daarna keek ze naar de muur naast zich, mijn blik ontwijkend. Ze sprak, haar stem gevoelloos en koud. "
    Lily is
    dood."

    Link

    http://www.quizlet.nl/stories/54456/nervous-breakdowns/

    klik maar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan