• ja ik ben de ik weet niet hoeveelste maarja iedereen houd ergens anders van (A)

    ik schrijf even alleen de dingen op die niet lees
    Justin bieber
    en tokio hotel (tenzij deze over George gaat en heel goed is)
    voetbal

    verder dump maar wat neer dan kijk ik wel wat ik leuk vind.
    (ik lees fanfiction en onbekende personen)

    owja.. en voor jullie heb ik ook nog twee leuke story's :)

    magical difference - draco malfoy

    when the sea brings me back to you - Mr,Gibbs

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 16:36 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik && m'n BFF

    Susan woont heel der leven in New York. Haar vader besluit te verhuizen naar een kleinere stad,omdat die het te gevaarlijk vind voor Susan haar andere twee zussen Sophie en Sarah moeten ook mee. Haar ouders zijn gescheiden dus is verhuizen voor hun nog moeilijker. Als ze er eenmaal wonen willen ze nooit meer terug! Wil je weten hoe het afloopt? Volg het verhaal dan!

    Ik heb wel twee twilight fanfictions, een over Jasper en een over Edward
    Misschien dat je ze leuk vind:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    0.0 George
    Euhn, niet direct


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Broken down like a mirror, -Harry Styles


    Beautiful thing is never perfect.



    Klik op de foto voor het proloog, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Holding cold hands


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Fantasy, Actie & Romantiek.
    Kijk maar wat je ervan vind!

    Lost in the darkness, klik.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 12:40 ]


    If your gonne be two-faced at least make one of them pretty.





    Link in plaatje :)
    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan reden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.



    look in the mirror,
    look better girl,
    otherwise you will not see it.
    Do not be afraid of me,
    I'm in your head,
    I'll help you now.
    I will stay with you.


    I feel guilty after every bite I take.

    Het verleden is de toekomst niet.
    Romantiek, onbekende personen.
    Anna-Rose haar leven verandert totaal als ze erachter komt wie haar vader is. Haar vader is stervende en is de koning van een groot koninkrijk. Anna-Rose is de enige erfgename en ze moet het koninkrijk overnemen. Ook ontmoet ze haar prins op het witte paard, wat voor een heleboel problemen zorgt. Zal de liefde sterker genoeg zijn om dit te overleven?


    Liberty Micheals heeft alles wat haar hartje begeert. Een van de beste banen in de stad, drie geweldige vriendinnen en de mooiste Gucci tas die je ooit hebt gezien. Ze heeft alles, alles behalve een man.

    Wanneer ze dan ook voor haar baan bij het succesvolle tijdschrift Panter een column mag schrijven, heeft ze gelijk haar onderwerp gevonden: Mannen. Haar slachtoffer is Callum Grey, een zeer knappe man die ze ontmoet op een camping in Zeeland. Alles over hem zet ze in haar column over "het leven van de man”, die vol staat met foto’s en vooral commentaar op alles wat hij doet. Lezers zijn dol op de blonde Callum en hij raakt erg geliefd onder het publiek, maar de man zelf weet nog altijd van niks. Bovendien zijn niet alleen de lezers dol op Callum, nee, ook bij Liberty beginnen de gevoelens te komen en dus ontstaat tussen hen langzaam een kleine romance.

    Maar wat gebeurd er als Callum erachter komt en leest wat er allemaal over hem is geschreven? Zijn Liberty en hij dan nog steeds zo close, of zet het de hele wereld op z’n kop en is ze hem voor goed kwijt?

    The Journalist with the Gucci bag


    “Love is a contradiction.”




    Katherin,

    Het spijt mij, ik kan deze brief niet beginnen met ‘Lieve’ voor je naam te noteren, misschien dat jij dit snapt na deze gehele brief doorgelezen te hebben, misschien.
    Katherin, waarom zijn wij zo vervreemd van elkaar geraakt? De tijd dat wij elkaar aanvoelden, elkaar begrepen zonder een woord te hebben gesproken lijkt slechts nog een hersenspinsel. Het breekt mij dat zelfs jij mijn pijn niet meer voelt, mij in de ogen kijkt zonder te zien dat slechts het enige wat nog van mij over is een kleine hoop van ellende is. Het is verschrikkelijk te weten dat jij niet ziet hoe ik mij voel, dat jij mij niet meer begrijpt zoals jij vroeger deed. Katherin ik ben verloren, gevallen in een put waar ik niet meer uit omhoog zal komen. Mijn weg leid naar het licht. Ik wil niets, ik verbied je iets te doen om mijn bestaan te eren.
    Mijn bestaan was zinloos.

    Was getekend,
    Aurora



    Wanneer Katherin de brief van haar zuster in handen krijgt wil zij niet geloven dat zij weg is, haarzelf van het leven beroofd heeft. Wanhopig gaat zij opzoek naar haar zuster, wanneer zij deze vind dringt de werkelijkheid pas werkelijk tot haar door. Ze verwijt zichzelf van de dood van haar zuster.


    Hoofdstukken zullen snel komen.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...

    My Life in Hell


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?