• Sorry, ik moet het toch echt even kwijt, ik vind eerlijk dat verhaal over pro ana niet kunnen. Want er zitten hier nog best jonge kinderen, en zo.
    Wat vinden jullie daar van?
    't Is wel een goed verhaal, dat niet. Maar 't kan gewoon niet op een site als dit, vind ik.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 12:44 ]


    I live. I care. I love. I die.

    Je ziet hier van bijna elk genre wel wat voorbij komen, tot het extreme aan toe. Waarom zou alleen dit onderwerp verboden moeten zijn? En daarbij, het spoort niet aan, het waarschuwt. Zoals al vaak gezegd :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Captain schreef:
    Ik ben het best wel eens met wat je zegt. Maar ze worden er niet alleen hier mee geconfronteerd, maar overal. Je hoeft gewoon de tv op te zetten of op 't internet surfen en het is 100% dat je er geconfronteerd mee zal woorden.
    Ook al ga je het van Q verbannen, het blijft in de wereld bestaan en je kan die kinderen er moeilijk van af schermen.

    Bullshit, iedereen is vrij om te schrijven wat hij/zij wil. Daar is geen grens voor, het is en blijft immers je eigen keuze om het te lezen. Sowieso snap ik trouwens niet waarom mensen het niet vinden kunnen, misschien kan de schrijfster/schrijver haar/zijn gevoel hier wel heel goed in kwijt. Dat hoeft niet per se te zijn omdat die persoon zelf anorexia heeft of heeft gehad, maar ook wel omdat diegene het bij andere heeft meegemaakt en de gevolgen duidelijk wil maken. (":


    Numbers.

    Master schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd wel kunnen. Als de jonge kinderen het niet willen lezen, doen ze het toch niet? Het is hun eigen keuze.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind het juist heel goed. Het laat zien hoe vreselijk anorexia is en moedigt het niet aan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Courtesan schreef:
    Het verhaal zelf is niet pro-ana. Het verhaal laat juist zien hoe vernietigend anorexia is.


    Life begins at the end of your comfort zone

    LetMeBe schreef:
    Ik vind het juist heel goed. Het laat zien hoe vreselijk anorexia is en moedigt het niet aan.


    Juist (:

    LetMeBe schreef:
    Ik vind het juist heel goed. Het laat zien hoe vreselijk anorexia is en moedigt het niet aan.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Somethnholic schreef:
    Bullshit, iedereen is vrij om te schrijven wat hij/zij wil. Daar is geen grens voor, het is en blijft immers je eigen keuze om het te lezen. Sowieso snap ik trouwens niet waarom mensen het niet vinden kunnen, misschien kan de schrijfster/schrijver haar/zijn gevoel hier wel heel goed in kwijt. Dat hoeft niet per se te zijn omdat die persoon zelf anorexia heeft of heeft gehad, maar ook wel omdat diegene het bij andere heeft meegemaakt en de gevolgen duidelijk wil maken. (":


    amen _O_


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Smoothly schreef:
    (...)
    Dat wel, maar voor personen die niet weten wat pro ana is en dan toch op die site gaan, dan kan dat best erg zijn.

    Dit topic kan hetzelfde effect hebben, hoor.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    xSummerRain schreef:
    (...)
    Dit topic kan hetzelfde effect hebben, hoor.


    en de tv.. krant.. nieuws..

    Sapphira schreef:
    Het is eigen verantwoordelijkheid of je het leest of niet en er wordt niet aangezet aan pro ana te gaan doen.

    Als het niet kon op een site als dit dan hadden de mods er allang wat van gezegd.


    -

    Mannen, kom. Ze bedoelt het niet slecht. Ik begrijp haar punt, maar helaas kan er niet veel aan worden gedaan. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind die SM verhalen hier veel erger. (no_chears)


    ars moriendi