• Sorry, ik moet het toch echt even kwijt, ik vind eerlijk dat verhaal over pro ana niet kunnen. Want er zitten hier nog best jonge kinderen, en zo.
    Wat vinden jullie daar van?
    't Is wel een goed verhaal, dat niet. Maar 't kan gewoon niet op een site als dit, vind ik.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 12:44 ]


    I live. I care. I love. I die.

    Smoothly schreef:
    (...)
    Dat wel, maar voor personen die niet weten wat pro ana is en dan toch op die site gaan, dan kan dat best erg zijn.


    dan raad ik je aan even op zo'n een site te gaan kijken, punt 1: er komt eerst een waarschuwingspagina waarop staat wat het is en wat de gevolgen zijn en punt 2: zonder je aan te melden kom je niets te weten en punt 3: ze accepteren niet zomaar iedereen, je moet eerst je hele verhaal vertellen en dus aantonen dat je al aan pro-ana doet.


    note: als dit aanvallend overkomt, of iets in die branche, sorry maar ik ben moe, heb barstende hoofdpijn en moet nog 4 hoofdstukken bio in mijn hoofd stampen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 12:55 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind het niet anders dan een groot deel van de 16+ verhalen hier. We zijn hier allemaal lezers en schrijvers, ik vind niet dat bepaalde mensen zich moeten inperken omdat er kleine kinderen zijn die het 16+ teken negeren.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sapphira schreef:
    Het is eigen verantwoordelijkheid of je het leest of niet en er wordt niet aangezet aan pro ana te gaan doen.


    En hier wil ik aan toevoegen dat een schrijver/ster zelf mag mag weten waarover hij/zij schrijft. In dat geval kun je ook dingen zoals CSI gaan verbieden, omdat je mensen zou kunnen aansporen te gaan moorden..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Pemberley schreef:
    (...)

    dan raad ik je aan even op zo'n een site te gaan kijken, punt 1: er komt eerst een waarschuwingspagina waarop staat wat het is en wat de gevolgen zijn en punt 2: zonder je aan te melden kom je niets te weten en punt 3: ze accepteren niet zomaar iedereen, je moet eerst je hele verhaal vertellen en dus aantonen dat je al aan pro-ana doet.

    _O_

    Lol, dit gaat om mijn verhaal :'D
    Ik spoor pro-ana niet aan, naarmate je verder leest zul je er juist achter komen wat voor een gevolgen dit voor een perfect gezond meisje kan hebben.
    Héel veel mensen begrijpen die meisjes nu juist beter en sommige die het zelf gehad hebben zien duidelijk met wat voor een destructief gedrag ze bezig zijn/waren, dus, alleen maar voordelen? en daarbij, heb ik in meerdere delen gezegd ''Als dit triggerend is, raad ik je aan te stoppen met het lezen van dit verhaal.''
    Eigen keus.
    Er staan ook 16+ verkracht verhalen op quizlet en story's die drugs verheerlijken, dus waarom word er van mijn verhaal een probleem gemaakt?

    Relapse schreef:
    Lol, dit gaat om mijn verhaal :'D
    Ik spoor pro-ana niet aan, naarmate je verder leest zul je er juist achter komen wat voor een gevolgen dit voor een perfect gezond meisje kan hebben.
    Héel veel mensen begrijpen die meisjes nu juist beter en sommige die het zelf gehad hebben zien duidelijk met wat voor een destructief gedrag ze bezig zijn/waren, dus, alleen maar voordelen? en daarbij, heb ik in meerdere delen gezegd ''Als dit triggerend is, raad ik je aan te stoppen met het lezen van dit verhaal.''
    Eigen keus.
    Er staan ook 16+ verkracht verhalen op quizlet en story's die drugs verheerlijken, dus waarom word er van mijn verhaal een probleem gemaakt?


    Amen^^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Er zijn toch ook seks & drugs verhalen,,

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 13:03 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    letsgetsmile schreef:
    Ikzelf vind het niet echt heel erg. Ik bedoel, ik lees het gewoon niet. Maar ik snap je mening ook wel. Ik snap zelf eigenlijk ook niet waarom je daar überhoubt over zou willen gaan schrijven. Maarja, dat moeten die mensen gewoon zelf weten. (: Al vind ik het er niet heel lekker uit zien dat als ik op een andere pagina klik dat verhaal bij 'Laatst gelezen' staat en er dan zo'n 'schokkend' plaatje bij staat.

    Ik vind dat ook niet kunnen nee, en schrijven lijkt me inderdaad vreselijk daarover.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 13:05 ]


    I live. I care. I love. I die.

    Relapse schreef:
    Lol, dit gaat om mijn verhaal :'D
    Ik spoor pro-ana niet aan, naarmate je verder leest zul je er juist achter komen wat voor een gevolgen dit voor een perfect gezond meisje kan hebben.
    Héel veel mensen begrijpen die meisjes nu juist beter en sommige die het zelf gehad hebben zien duidelijk met wat voor een destructief gedrag ze bezig zijn/waren, dus, alleen maar voordelen? en daarbij, heb ik in meerdere delen gezegd ''Als dit triggerend is, raad ik je aan te stoppen met het lezen van dit verhaal.''
    Eigen keus.
    Er staan ook 16+ verkracht verhalen op quizlet en story's die drugs verheerlijken, dus waarom word er van mijn verhaal een probleem gemaakt?

    Je verhaal is echt héél mooi. (:
    Ik lees normaal gezien geen verhalen op Q, maar ik was hierdoor dus benieuwd geraakt en ik heb de eerste hoofdstukken ervan net gelezen. Echt, petje af. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Relapse schreef:
    Lol, dit gaat om mijn verhaal :'D
    Ik spoor pro-ana niet aan, naarmate je verder leest zul je er juist achter komen wat voor een gevolgen dit voor een perfect gezond meisje kan hebben.
    Héel veel mensen begrijpen die meisjes nu juist beter en sommige die het zelf gehad hebben zien duidelijk met wat voor een destructief gedrag ze bezig zijn/waren, dus, alleen maar voordelen? en daarbij, heb ik in meerdere delen gezegd ''Als dit triggerend is, raad ik je aan te stoppen met het lezen van dit verhaal.''
    Eigen keus.
    Er staan ook 16+ verkracht verhalen op quizlet en story's die drugs verheerlijken, dus waarom word er van mijn verhaal een probleem gemaakt?

    Master schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd wel kunnen. Als de jonge kinderen het niet willen lezen, doen ze het toch niet? Het is hun eigen keuze.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Kijk dan maar eens naar die gekke 16+ verhalen. Ik heb die zo nu en dan eens gelezen, maar sommige dingen gaan gewoon echt te ver. Like, alsof dat gebeurt bij een doorsnee persoon?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Recidivism schreef:
    Er zijn toch ook seks & drugs verhalen,,


    maar dat vind ze waarschijnlijk zelf geil om te lezen :')))).


    We're all mad here.

    Captain schreef:
    (...)
    Je verhaal is echt héél mooi. (:
    Ik lees normaal gezien geen verhalen op Q, maar ik was hierdoor dus benieuwd geraakt en ik heb de eerste hoofdstukken ervan net gelezen. Echt, petje af. (:


    Thank youu <33!

    Ontopic:
    De mensen die mijn plaatjes erg vinden als ze het langs zien komen, er zijn maar een stuk of 5 plaatjes die naar het extreme toegaan wat gewicht betreft en ik vind ze toch wel héel wat minder erg als ik naar sommige 'bondage' plaatjes kijk die ik af en toe langs zie komen (:

    Relapse schreef:
    (...)

    Thank youu <33!

    Ontopic:
    De mensen die mijn plaatjes erg vinden als ze het langs zien komen, er zijn maar een stuk of 5 plaatjes die naar het extreme toegaan wat gewicht betreft en ik vind ze toch wel héel wat minder erg als ik naar sommige 'bondage' plaatjes kijk die ik af en toe langs zie komen (:

    Inderdaad, ik lees toch liever een pro ana-verhaal dat de waarheid aan het licht brengt dan een of ander verhaal dat gaat over de gestoorde fantasieën van de schrijver ervan over seks en SM. :')


    Where there is a sea there are pirates...