• Ik word op dit moment steeds gebeld door één of andere creepy gast die zit te hijgen in mijn telefoon. Ik begin steeds Frans te praten en wacht tot hij oplegt, zodat hij diegene is die geld verspilt, maar hij blijft maar terugbellen -.- Stfu bitch.


    Olive

    o gosh, dat is irri ja,
    ik had dat eerst ook
    na 2 dagen hield het eindelijk op ^^


    Where words fail, music speaks

    soRADIANT schreef:
    o gosh, dat is irri ja,
    ik had dat eerst ook
    na 2 dagen hield het eindelijk op ^^


    They fell in love, didn't they?

    MIsschien ben ik diegene?


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Waarom betaal jij als jij ophangt?
    Hij belt jou toch, dus dan betaalt hij toch ook?

    Je kan het beste gewoon niet opnemen.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Blokkeer zijn nummer dan gewoon? :'D Of staat ie op onbekend?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eponine schreef:
    Waarom betaal jij als jij ophangt?
    Hij belt jou toch, dus dan betaalt hij toch ook?

    Je kan het beste gewoon niet opnemen.


    Euh? Dat zeg ik ook? Dat ik expres zo lang mogelijk vasthoud zodat hij zoveel mogelijk geld kwijt is :')?


    Olive

    Matthew schreef:
    Blokkeer zijn nummer dan gewoon? :'D Of staat ie op onbekend?


    Jups, onbekend...


    Olive

    Scheld 'm uit in het russisch? :-) of zeg:
    'DIGAME! NO HABLO NEERLANDAIS! HABLAS ESPAÑOL??'

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 12:03 ]

    Zet je gsm af?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    OMG had ik ook:S na 5 dagen werd ik er helemaal gek van en toen ben ik hem als een gek gaan uitschelden voor van alles en nogwat en zei dat ik een huurmoordenaar wasxD toen hing ik snel op volgende dag gebeude het weer en toen ging ik heel kalm tegen hem praten: oke wat ik de vorige keer zei was bluf maar als je nu niet snel op hou bel ik de gvd kut politie... blablabla kord gezegt het hield niet op dus ik heb een nieuwe mobiel gekocht


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Cellophane schreef:
    Scheld 'm uit in het russisch? :-) of zeg:
    'DIGAME! NO HABLO NEERLANDAIS! HABLAS ESPAÑOL??'


    Sounds like a plan :'D


    Olive

    laat dit bij het microfoontje van je mobiel horen :'D


    of deze:


    Shoganai i ne~

    Je weet als hij serieus uit Frankrijk komt, dat jij dan ook geld kwijt ben, hè :X
    Dan betaal je namelijk tot de grens van jouw land en de rest betaald hij, dus het kost wel geld. Tenminste dat is mij verteld.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Je kan toch dat nummer laten blokkeren?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je kan naar je provider/gsmwinkel bellen/gaan om dat nummer op te sporen, als het aanhoud naar de politie, dan contacteren zij die man


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right