• Telkens als ik rechtsta, voel ik me draaierig en zie ik even zwart voor mijn ogen. Vroeger had ik dat af en toe, maar nu begint het steeds meer en meer te worden. Ik slaap genoeg en ik eet ook niet te weinig. Mijn bloeddruk is wel een beetje te laag, maar kan dat echt daaraan liggen?


    Life's a voyage that's homeward bound

    genoeg drinken. ik had dat ook en te lage bloeddruk en toen moest ik op school s'midadg een extra botetrham met zoet tijdens de les opeten. eet veel zoet. als het heel erg wor d moet je even naar dehuisarts


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lage bloeddruk inderdaad. Je moet veel drinken zoals mispattinson zegt, en meer naar buiten gaan in de zon!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Lage bloeddruk inderdaad. Je moet veel drinken zoals mispattinson zegt, en meer naar buiten gaan in de zon!

    Maar ik haat de zon (nerd)


    Life's a voyage that's homeward bound

    Ik heb dat allen als ik te snel op staa:'D dan moet ik minder snel opstaan :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lage bloeddruk. Genoeg drinken en zout binnen krijgen ^^

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 13:09 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat had ik vorig jaar ook. Ze dachten dat ik bloedarmoede had maar uiteindelijk kwam het door de stress. Maar een lage bloeddruk kan inderdaad ook.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb dit zelf ook.
    Klik!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 13:11 ]


    ars moriendi

    Dat heb ik constant :Y) Komt omdat 't bloed even nodig heeft om 't lichaam door te gaan, as the doctor said.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Theatrics schreef:
    (...)
    Maar ik haat de zon (nerd)

    Weet je dat een mens MINSTENS 10min zonlicht per dag nodig heeft? Als je eronder zit word je depressief en verlaagt je bloeddruk. Dat zie je vaak gebeuren in het Noorden van Noorwegen, omdat die daar héél zelden zon hebben.
    Gebrek aan zon = gebrek aan enkele essentiële stoffen => en dit kan leiden tot héle ernstige ziekten en zelfs de dood.
    Denk dan nog eens na over het feit wààrom je de zon nu zo haat.
    Als de zon er niet was dan was dit leven niet mogelijk geweest.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik zit met precies hetzelfde probleem.
    Telkens als ik opsta word ik duizelig en word het zwart voor m'n ogen. En na een paar seconden is het al weer bijna weg.

    Maar zoals ik hier al lees moet je blijkbaar veel in de zon zitten.
    BAH ik haat de zon. :'D
    En drinken, ja oké dat vergeet ik nog wel eens te doen. x)

    Miss moet je ff een test laten doen bij de dokter.
    Bloedprikken ofzo.

    Celestial schreef:
    Ik zit met precies hetzelfde probleem.
    Telkens als ik opsta word ik duizelig en word het zwart voor m'n ogen. En na een paar seconden is het al weer bijna weg.

    Maar zoals ik hier al lees moet je blijkbaar veel in de zon zitten.
    BAH ik haat de zon. :'D
    En drinken, ja oké dat vergeet ik nog wel eens te doen. x)

    Maar dat is normaal hoor :'D
    Je zit en plotseling sta je op en je verandert van hoogte, dan ben je wel even duizelig. Veel mensen hebben dat probleem. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Weet je dat een mens MINSTENS 10min zonlicht per dag nodig heeft? Als je eronder zit word je depressief en verlaagt je bloeddruk. Dat zie je vaak gebeuren in het Noorden van Noorwegen, omdat die daar héél zelden zon hebben.
    Gebrek aan zon = gebrek aan enkele essentiële stoffen => en dit kan leiden tot héle ernstige ziekten en zelfs de dood.
    Denk dan nog eens na over het feit wààrom je de zon nu zo haat.
    Als de zon er niet was dan was dit leven niet mogelijk geweest.

    Ok :Y)
    Maar de zon zal het ook weer wegnemen, meut meut. Maar ik zal wat meer in de zon zitten, ja. :Y)


    Life's a voyage that's homeward bound

    Theatrics schreef:
    (...)
    Ok :Y)
    Maar de zon zal het ook weer wegnemen, meut meut. Maar ik zal wat meer in de zon zitten, ja. :Y)

    Doet dat maar! Ik hou juist zòveel van de zon! <3


    Where there is a sea there are pirates...

    ik heb dat ook als ik te snel opsta, ik ben zelfs al een keer gewon door mijn benen gezakt & toen kon ik me niet meer herinneren hoe ik gevallen was. het komt meestal gewoon door je bloeddruk. :3


    Save me from myself.