• Ik zoek rollen voor mijn story
    Tell me everything

    Ashley Anne Hamerson heeft al veel te verwerken gekregen. Maar wil er met niemand over praten, hoewel ze gedwongen wordt. Dan komt ze hem tegen. Hij vindt haar speciaal, en vindt het erg om haar zo te zien. Wat doet een meisje van zestien in godsnaam daar? Kan hij haar vertrouwen winnen? Kan hij vertellen over zijn verleden? Wil ze wel contact met hem? En wat als hij......


    Rollen:
    Beste vriendin (slechte invloed op Ashley)OfftheRecord
    Beste vriend: (slechte invloed op Ashley)
    Ex-vriendje Ashley (slechte invloed) GayShark
    Vriendinnetje van haar beste vriend (een bitch)
    Haar ex-beste vriendin (goede invloed op Ashley)GayShark
    Haar moeder
    Harry's ex-vriendinnetjeBornForThis
    Harry's moederCrusoe

    Invullen:
    Naam:
    Karakter:
    Likes:
    Dislikes:
    Hobby's:
    Uiterlijk + Foto:
    Extra:
    Waarschuwing bij het starten van het verhaal?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 21:48 ]

    Rol: Beste vriendin
    Naam: Courtney Robinson
    Karakter: Courtney is een echte badass chick. Ze gaat nooit een gevecht uit de weg en flapt er alles uit wat ze denkt. Courtney is iemand die geen sorry kan zeggen als ze fouten maakt. Ze verwacht van iedereen dat ze het haar niet kwalijk nemen. Het leukste kantje aan haar, is dat ze iedereen altijd aan het lachen krijgt. Een iets minder kantje is dat ze altijd snel op haar tenen is getrapt. Vaak verleidt ze mensen om haar zin te krijgen. Verder is Courtney een waaghals, ze doet alles om wat adrenaline te krijgen. Dat kan gaan van bungeejumpen tot winkeldiefstallen.
    Likes: Macho's, drank en dingen waar je een kick van krijgt.
    Dislikes: Nerdjes, mensen die de wet tot op de letter volgen, mensen die haar en haar succes in de weg staan en regen.
    Hobby's: kickboksen en thaiboksen
    Uiterlijk + Foto:


    Courtney is 1m72, erg slank, maar toch heeft ze mooie vormen. Ze heeft ravenzwarte haren en blauwe ogen. Haar huid is redelijk getint, wat haar een mysterieus iemand maakt. Haar haren komen ongeveer tot onder haar schouders. Op haar onderrug heeft ze een tattoo van een vlindertje.
    Extra: Courtney heeft een strafblad wegens openbaar gebruik van drugs en wapens.
    Waarschuwing bij het starten van het verhaal? Kan je me ook waarschuwen als ik de rol heb of niet? :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    Rol: Beste vriendin
    Naam: Courtney Robinson
    Karakter: Courtney is een echte badass chick. Ze gaat nooit een gevecht uit de weg en flapt er alles uit wat ze denkt. Courtney is iemand die geen sorry kan zeggen als ze fouten maakt. Ze verwacht van iedereen dat ze het haar niet kwalijk nemen. Het leukste kantje aan haar, is dat ze iedereen altijd aan het lachen krijgt. Een iets minder kantje is dat ze altijd snel op haar tenen is getrapt. Vaak verleidt ze mensen om haar zin te krijgen. Verder is Courtney een waaghals, ze doet alles om wat adrenaline te krijgen. Dat kan gaan van bungeejumpen tot winkeldiefstallen.
    Likes: Macho's, drank en dingen waar je een kick van krijgt.
    Dislikes: Nerdjes, mensen die de wet tot op de letter volgen, mensen die haar en haar succes in de weg staan en regen.
    Hobby's: kickboksen en thaiboksen
    Uiterlijk + Foto:


    Courtney is 1m72, erg slank, maar toch heeft ze mooie vormen. Ze heeft ravenzwarte haren en blauwe ogen. Haar huid is redelijk getint, wat haar een mysterieus iemand maakt. Haar haren komen ongeveer tot onder haar schouders. Op haar onderrug heeft ze een tattoo van een vlindertje.
    Extra: Courtney heeft een strafblad wegens openbaar gebruik van drugs en wapens.
    Waarschuwing bij het starten van het verhaal? Kan je me ook waarschuwen als ik de rol heb of niet? :)

    Je hebt de rol, ik vond het overtuigend ^^

    Invullen: Harry's ex-vriendinnetje
    Naam: Audrina Drew
    Karakter: Als Audrina niet kent kan ze heel verlegen over komen, maar als je haar kent is ze gewoon een vrolijk, Spontaan en lief. Audrina is een heel erg koppig meisje, je kan haar niet zomaar vertellen om dingen te doen.
    Likes: Zingen, haar vrienden en familie, film kijken, uitgaan.
    Dislikes: Mensen die denken dat ze alles zijn.
    Hobby's: Alles wat met muziek te maken heeft.
    Uiterlijk + Foto:


    Audrina is mooi slank, Audrina haar haar is van zichzelf stijl maar ze krult het vaak. Ze heeft ook een navelpiercing.
    Extra: Audrina is nog steeds best wel verdrietig over de breake up met Harry.
    Waarschuwing bij het starten van het verhaal?: Sure ^^

    P.S. ik ben best wel slecht in rollen invullen sorry :$

    BornForThis schreef:
    Invullen: Harry's ex-vriendinnetje
    Naam: Audrina Drew
    Karakter: Als Audrina niet kent kan ze heel verlegen over komen, maar als je haar kent is ze gewoon een vrolijk, Spontaan en lief. Audrina is een heel erg koppig meisje, je kan haar niet zomaar vertellen om dingen te doen.
    Likes: Zingen, haar vrienden en familie, film kijken, uitgaan.
    Dislikes: Mensen die denken dat ze alles zijn.
    Hobby's: Alles wat met muziek te maken heeft.
    Uiterlijk + Foto:


    Audrina is mooi slank, Audrina haar haar is van zichzelf stijl maar ze krult het vaak. Ze heeft ook een navelpiercing.
    Extra: Audrina is nog steeds best wel verdrietig over de breake up met Harry.
    Waarschuwing bij het starten van het verhaal?: Sure ^^

    P.S. ik ben best wel slecht in rollen invullen sorry :$

    van mij krijg je hem hoor ^^ enkel doet de foto het niet :s

    MeandJonas schreef:
    (...)
    van mij krijg je hem hoor ^^ enkel doet de foto het niet :s


    Ooh, ik stuur hem straks wel :)

    BornForThis schreef:
    (...)

    Ooh, ik stuur hem straks wel :)

    oke

    Rol: Ex-vriendje Ashley
    Naam: Kai Richards
    Karakter: Kai is erg overheersend. Hij wil altijd over iedereen de baas zijn en kan er niet tegen als hij een bevel krijgt. Als je iets verkeerds tegen hem zegt, flipt hij en kun je verwachten dat het niet goed met je afloopt. Kai heeft een ongelooflijk kort lontje. Als hij een vriendin heeft is hij erg beschermend tegenover haar. Niemand, maar dan ook niemand zal aan haar zitten. Meestal zie je alleen maar zijn harde buitenkant. Maar aan een paar mensen heeft hij de "zachte" Kai laten zien. De Kai die gevoelens heeft. Maar het liefste heeft hij dat niemand daar vanaf weet. Hij is een echt meiderskindje, zijn moeder denkt ook dat hij het liefste jongetje ooit is en nooit iemand wat aandoet.
    Likes: Vechten, drank, mooie meiden.
    Dislikes: Politie, braven jongetjes, afkicken.
    Hobby's: Kai zit al vanaf hij 6 is op karate. Hij heeft de zwarte band. Verder traint hij wat om zijn spieren bij te werken. Ook speelt hij basketbal.
    Uiterlijk + Foto: Kai is erg lang. Hij is ongeveer 1.95 m. Hij heeft een zongebruinde huid. Zijn bruine haar past er perfect bij. Het enige wat afsteekt zijn zijn lichtblauwe ogen. Hij draag graag leren jasjes en houdt ervan om er goed, maar stoer uit te zien. Doordat hij zijn neus een keer gebroken heeft staat deze nog steeds een beetje scheef. aan de binnenkant van zijn rechter bovenarm heeft hij een tattoo van een veer.
    Extra: Kai heeft al 5 keer iemand het ziekenhuis in geslagen. Hij heeft een half jaar in de cel gezeten. Hij rookt, drinkt en gebruikt soms ook drugs.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    GayShark schreef:
    Rol: Ex-vriendje Ashley
    Naam: Kai Richards
    Karakter: Kai is erg overheersend. Hij wil altijd over iedereen de baas zijn en kan er niet tegen als hij een bevel krijgt. Als je iets verkeerds tegen hem zegt, flipt hij en kun je verwachten dat het niet goed met je afloopt. Kai heeft een ongelooflijk kort lontje. Als hij een vriendin heeft is hij erg beschermend tegenover haar. Niemand, maar dan ook niemand zal aan haar zitten. Meestal zie je alleen maar zijn harde buitenkant. Maar aan een paar mensen heeft hij de "zachte" Kai laten zien. De Kai die gevoelens heeft. Maar het liefste heeft hij dat niemand daar vanaf weet. Hij is een echt meiderskindje, zijn moeder denkt ook dat hij het liefste jongetje ooit is en nooit iemand wat aandoet.
    Likes: Vechten, drank, mooie meiden.
    Dislikes: Politie, braven jongetjes, afkicken.
    Hobby's: Kai zit al vanaf hij 6 is op karate. Hij heeft de zwarte band. Verder traint hij wat om zijn spieren bij te werken. Ook speelt hij basketbal.
    Uiterlijk + Foto: Kai is erg lang. Hij is ongeveer 1.95 m. Hij heeft een zongebruinde huid. Zijn bruine haar past er perfect bij. Het enige wat afsteekt zijn zijn lichtblauwe ogen. Hij draag graag leren jasjes en houdt ervan om er goed, maar stoer uit te zien. Doordat hij zijn neus een keer gebroken heeft staat deze nog steeds een beetje scheef. aan de binnenkant van zijn rechter bovenarm heeft hij een tattoo van een veer.
    Extra: Kai heeft al 5 keer iemand het ziekenhuis in geslagen. Hij heeft een half jaar in de cel gezeten. Hij rookt, drinkt en gebruikt soms ook drugs.

    I like zeker Zac Efron you got the role ^^

    Rol: Moeder Harry
    Naam: Maye Styles
    Karakter: Maye is de ultimate mother. Ze doet alles tegelijk. Ze is enorm trots op haar zoon, maar ze vertelt hem ook om rustig aan te doen en om uit te kijken. Ze houdt van punctualiteit en je vindt haar ook vaak door het hele huis als ze weer eens een schoonmaakbui is. Zelf is ze een goede pianospeler en kan ze redelijk zingen terwijl haar man, Thomas, helemaal niet muzikaal is en zelfs geen ritme kan houden.
    Maye loopt vaak met haar hoofd in de wolken en ze is altijd actief. Er is geen dag dat ze zegt dat ze moe is. Maye houdt van opmaken en optutten, met haar oudste zoon Harry kan dat niet, maar wel met haar dochter Patricia. Maye is wel een stresskip en ook heel ambitieus maar het liefst wil ze haar werk doen zonder te leren. Dit komt omdat ze niet zo snel informatie opslaat. Ze is erg chaotisch, speels, aardig doch streng, actief, dromerig en grappog.
    Likes: Piano spelen, tuinieren, Grieks en Italiaans eten, winkelen, opmaken en Tom Jones' muziek.
    Dislikes: Broeken die op de kont hangen, rapmuziek, vogels en ratten en onweer.
    Hobby's: Piano spelen, tuinieren, lezen, winkelen en koken
    Uiterlijk + Foto:


    Extra: De familie Styles woont in een Victoriaans huis en ze hebben een hond genaamd Bobby
    Waarschuwing bij het starten van het verhaal? Als je mijn rol gebruikt ook


    Not all those who wander are lost.

    Crusoe schreef:
    Rol: Moeder Harry
    Naam: Maye Styles
    Karakter: Maye is de ultimate mother. Ze doet alles tegelijk. Ze is enorm trots op haar zoon, maar ze vertelt hem ook om rustig aan te doen en om uit te kijken. Ze houdt van punctualiteit en je vindt haar ook vaak door het hele huis als ze weer eens een schoonmaakbui is. Zelf is ze een goede pianospeler en kan ze redelijk zingen terwijl haar man, Thomas, helemaal niet muzikaal is en zelfs geen ritme kan houden.
    Maye loopt vaak met haar hoofd in de wolken en ze is altijd actief. Er is geen dag dat ze zegt dat ze moe is. Maye houdt van opmaken en optutten, met haar oudste zoon Harry kan dat niet, maar wel met haar dochter Patricia. Maye is wel een stresskip en ook heel ambitieus maar het liefst wil ze haar werk doen zonder te leren. Dit komt omdat ze niet zo snel informatie opslaat. Ze is erg chaotisch, speels, aardig doch streng, actief, dromerig en grappog.
    Likes: Piano spelen, tuinieren, Grieks en Italiaans eten, winkelen, opmaken en Tom Jones' muziek.
    Dislikes: Broeken die op de kont hangen, rapmuziek, vogels en ratten en onweer.
    Hobby's: Piano spelen, tuinieren, lezen, winkelen en koken
    Uiterlijk + Foto:


    Extra: De familie Styles woont in een Victoriaans huis en ze hebben een hond genaamd Bobby
    Waarschuwing bij het starten van het verhaal? Als je mijn rol gebruikt ook

    Ik zal hem gebruiken maar ze zal wel een ander karakter hebben, ze zal lief en zo zijn maar zal door iets helemaal onderuit gaan. (Harry's vader)

    als niemand meer rollen invult, zal ik er dan nog maar één invullen? (als je dat goed vindt, en anders heb je pech want ik ga hem nu invullen xd)

    Rol: ex-beste vriendin
    Naam: Sofia Jenna Mitchells
    Karakter: Sofia lijkt qua karakter erg op sneeuwwitje. Ze is de liefde zelve. Nooit zou ze met opzet iemand pijn doen. Tenzij het de waarheid is en die persoon het zou moeten horen. Sofia is een beetje overgevoelig. Dit had deels te maken met dat ze heel weinig zelfvertrouwens had. Een verkeerde opmerking kon bij haar er al voor zorgen dat ze huilend wegliep. Nu merkt ze dat ze sterker is, haar zelfvertrouwen heeft een ongelooflijke oppepper gehad. Dit komt doordat ze er achter is gekomen dat ze een goede zangstem heeft.
    Likes: zingen, vrienden, shoppen, familie
    Dislikes: leugenaars, drugs/drank verslaafden, slangen
    Hobby's: Sofia houdt van zingen en karaoke, elke vrijdag gaat ze naar de karaokebar met haar vriendinnen. Tot voor kort durfde ze niet te zingen, maar nu doet ze ook gezellig mee. Ook houdt ze erg van foto's maken
    Uiterlijk + Foto: Sofia heeft heel donkerbruin haar, dat bijna zwart is. Haar ogen zijn al net zo donkerbruin. Meestal draagt ze kleding die een beetje een vintage uitstraling heeft, maar ook houdt ze van dingen die er hippie-achtig uitzien. Ze lijkt ze op met veel accesoires, als grote ketting en veel armbanden. Haar make-up houdt ze meestal simpel, gewoon omdat ze er niet van houdt om een dikke laag op haar gezicht te hebben.
    Extra: Toen Sofia laatst in de trein zat op de terugweg van haar oma zong ze mee met een liedje, heel zachtjes. De persoon die naast haar zat maakte haar daar een compliment over. Sindsdien zet ze covers van nummers op youtube, waar ze erg positief commentaar op krijgt.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    GayShark schreef:
    als niemand meer rollen invult, zal ik er dan nog maar één invullen? (als je dat goed vindt, en anders heb je pech want ik ga hem nu invullen xd)

    Rol: ex-beste vriendin
    Naam: Sofia Jenna Mitchells
    Karakter: Sofia lijkt qua karakter erg op sneeuwwitje. Ze is de liefde zelve. Nooit zou ze met opzet iemand pijn doen. Tenzij het de waarheid is en die persoon het zou moeten horen. Sofia is een beetje overgevoelig. Dit had deels te maken met dat ze heel weinig zelfvertrouwens had. Een verkeerde opmerking kon bij haar er al voor zorgen dat ze huilend wegliep. Nu merkt ze dat ze sterker is, haar zelfvertrouwen heeft een ongelooflijke oppepper gehad. Dit komt doordat ze er achter is gekomen dat ze een goede zangstem heeft.
    Likes: zingen, vrienden, shoppen, familie
    Dislikes: leugenaars, drugs/drank verslaafden, slangen
    Hobby's: Sofia houdt van zingen en karaoke, elke vrijdag gaat ze naar de karaokebar met haar vriendinnen. Tot voor kort durfde ze niet te zingen, maar nu doet ze ook gezellig mee. Ook houdt ze erg van foto's maken
    Uiterlijk + Foto: Sofia heeft heel donkerbruin haar, dat bijna zwart is. Haar ogen zijn al net zo donkerbruin. Meestal draagt ze kleding die een beetje een vintage uitstraling heeft, maar ook houdt ze van dingen die er hippie-achtig uitzien. Ze lijkt ze op met veel accesoires, als grote ketting en veel armbanden. Haar make-up houdt ze meestal simpel, gewoon omdat ze er niet van houdt om een dikke laag op haar gezicht te hebben.
    Extra: Toen Sofia laatst in de trein zat op de terugweg van haar oma zong ze mee met een liedje, heel zachtjes. De persoon die naast haar zat maakte haar daar een compliment over. Sindsdien zet ze covers van nummers op youtube, waar ze erg positief commentaar op krijgt.

    Natuurlijk vind ik dat niet erg

    Rol: Moeder ex beste vriendin
    Naam:Theresa Mitchells
    Karakter: Theresa is een echte perfectionist. Ze houdt van wiskunde en natuurkunde en werkt dan ook in een lab. Ze is dapper en heeft alles voor haar familie over, ze is totaal niet sportief maar probeert toch iedere dag een half uurtje te hardlopen. Ze hoopt altijd op een goede afloop en raakt totaal gefrustreerd als dingen niet gaan zoals zij wilt. Ze is dan ook enorm koppig, ze geeft snel op en kan niet tegen haar verlies. Ondanks dat kan je veel met haar lachen en weet ze je altijd op te vrolijk. Ze kan het goed met andere mensen vinden en is een persoon die zich snel ergert. Haar man Hugh is haar tegenpool. Ze verschillen in elk opzicht maar toch hebben ze altijd dikke lol met elkaar en lijken ze het perfecte stel. Hun jongste dochter Emma is precies haar moeder.
    Likes: Wiskunde, natuurkunde, wetenschap, smoothies, milkshakes, Ray-Bann zonnebrillen, lezen, horrorfilms, humor en thrillers
    Dislikes: Sporten, koken, modetrutjes, de belastingdienst, Oprah Winfrey en dingen die niet lukken.
    Hobby's: Haar werk, horrorfilms kijken en naar de bioscoop gaan, met haar vriendinnen uitgaan, fluit spelen.
    Uiterlijk + Foto:


    Extra: De familie Mitchells woont in een erg oud huis, en ze hebben een hond genaamd Jumper.


    Not all those who wander are lost.