• Sorry, ik moet het toch echt even kwijt, ik vind eerlijk dat verhaal over pro ana niet kunnen. Want er zitten hier nog best jonge kinderen, en zo.
    Wat vinden jullie daar van?
    't Is wel een goed verhaal, dat niet. Maar 't kan gewoon niet op een site als dit, vind ik.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 12:44 ]


    I live. I care. I love. I die.

    Ik vind het eerlijk gezegd wel kunnen. Als de jonge kinderen het niet willen lezen, doen ze het toch niet? Het is hun eigen keuze.


    We accept the love we think we deserve.

    Het verhaal zelf is niet pro-ana. Het verhaal laat juist zien hoe vernietigend anorexia is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat verhaal geeft juist heel erg goed aan welke gevolgen het heeft. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het is gewoon een verhaal, het kan gewoon op deze site. Maar ik kan het niet lezen omdat het onderwerp mij te gevoelig ligt.


    We're all mad here.

    Als het niet aansporend besproken word, kan het gewoon. En je kan niet opeens last krijgen van Ana als je een verhaal leest.

    het is je eigen keuze als je het leest, dus ik vind het wel kunnen. je moet voor jezelf kunnen uitmaken of je er oud genoeg voor bent en of je,je er niet gaat door laten meeslepen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het is eigen verantwoordelijkheid of je het leest of niet en er wordt niet aangezet aan pro ana te gaan doen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind het totaal niet oké. Zo'n verhaal geeft dan wel mee wat voor gevolgen het heeft, maar ik blijf bij die mening. Deze verhalen kunnen niet. Ik vind het sowieso al raar dat je daarover überhaupt wilt schrijven. Hoe kom je dan op het idee? Ik denk niet dat je gaat denken : 'Ja, ik ga een verhaal over Anorexia schrijven omdat dat de meest geweldige ziekte ooit is,'
    -.-'(cat)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 13:13 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Master schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd wel kunnen. Als de jonge kinderen het niet willen lezen, doen ze het toch niet? Het is hun eigen keuze.

    Dat wel, maar voor personen die niet weten wat pro ana is en dan toch op die site gaan, dan kan dat best erg zijn.


    I live. I care. I love. I die.

    Azkaban schreef:
    Ik vind het totaal niet oké. Zo'n verhaal geeft dan wel mee wat voor gevolgen het heeft, maar ik blijf bij die mening. Deze verhalen kunnen niet. Ik vind het sowieso al raar dat je daarover überhaupt wilt schrijven


    Misschien een soort uitlaatklep of zo?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Master schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd wel kunnen. Als de jonge kinderen het niet willen lezen, doen ze het toch niet? Het is hun eigen keuze.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Smoothly schreef:
    (...)
    Dat wel, maar voor personen die niet weten wat pro ana is en dan toch op die site gaan, dan kan dat best erg zijn.

    Hmm.. zou kunnen, maar toch vind ik het wel kunnen. Dan zien ze ook meteen de gevolgen ervan in. En als ze het niet willen lezen, dan kunnen ze het wegklikken right?


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ben het best wel eens met wat je zegt. Maar ze worden er niet alleen hier mee geconfronteerd, maar overal. Je hoeft gewoon de tv op te zetten of op 't internet surfen en het is 100% dat je er geconfronteerd mee zal woorden.
    Ook al ga je het van Q verbannen, het blijft in de wereld bestaan en je kan die kinderen er moeilijk van af schermen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ikzelf vind het niet echt heel erg. Ik bedoel, ik lees het gewoon niet. Maar ik snap je mening ook wel. Ik snap zelf eigenlijk ook niet waarom je daar überhoubt over zou willen gaan schrijven. Maarja, dat moeten die mensen gewoon zelf weten. (: Al vind ik het er niet heel lekker uit zien dat als ik op een andere pagina klik dat verhaal bij 'Laatst gelezen' staat en er dan zo'n 'schokkend' plaatje bij staat.


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    Als jongere kinderen het lezen, is dat hun keuze en daar zijn de schrijfster en de site NIET aansprakelijk voor. :-)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'