• En we vervolgen ons lichtelijk seksistisch geworden topic weer!
    Waar heb jij op dit moment echt zin in?(bloos)


    Edit; Ik verklaar dit vanaf nu een heerlijk dagelijks topic, waar je even lekker kunt kletsen over de dingen die je wilt en de sleur die daarbij hoort. En dat is gezelliger/fijner (uitgepakt) dan ik eerst had gedacht. (bloos)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 20:19 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb zin in mijn reis naar Nieuw Zeeland! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb zin om te slapen, maar dat kan niet omdat mijn vader eist dat ik de tuin opruim. (no_chears) Ik heb zin om mijn vrije dag nuttig te besteden en niet in een tuin.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    In iemand te hebben die me echt graag ziet -en dan niet op de manier dat mijn ouders me graag zien.


    Has no one told you she's not breathing?

    Basturdo schreef:
    Ik heb zin om te slapen, maar dat kan niet omdat mijn vader eist dat ik de tuin opruim. (no_chears) Ik heb zin om mijn vrije dag nuttig te besteden en niet in een tuin.


    Sucks, maar doe dan alsof het mijn opdracht is. Submissive state of mind.(bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Anitaaa schreef:
    In iemand te hebben die me echt graag ziet -en dan niet op de manier dat mijn ouders me graag zien.


    Ik zie je ook graag op een andere manier dan je ouders, maar denk dat dat nog net niet is wat je zoekt. En al zou het zo zijn, betwijfel ik of je daar erg tevreden mee bent. :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Niet hoeven te werken, terug m'n bed in gaan, en nog steeds veel harde seks. D:


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    Niet hoeven te werken, terug m'n bed in gaan, en nog steeds veel harde seks. D:
    Poor guy XD


    Life is hard and then we die

    Lycaon schreef:
    Niet hoeven te werken, terug m'n bed in gaan, en nog steeds veel harde seks. D:


    Actually ... Same here.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn vriendje && harde seks idd :$


    Some people are artists. Some, themselves, are art.

    Ik heh zin in vrijdag(Nee ik luister niet naar Friday-Rebecca Black). En uhm......frietjes


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    chocoladeee!!

    Severed schreef:
    Ik heb zin in mijn reis naar Nieuw Zeeland! *O*


    is er nog plaats in jouw koffer ??
    dan ga ik mee (A)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 12:54 ]

    Severed schreef:
    (...)

    Actually ... Same here.
    :$


    Life is hard and then we die

    Chocolade en inspiratie(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dragonair schreef:
    (...)

    is er nog plaats in jouw koffer ??
    dan ga ik mee (A)


    Gaat krap worden, half Q wil al mee onderhand.:'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.