• Nou je weet toch een stekker of ik noem het een pries voor in de stopcontact testeken eh. Nou van dat had ik een machientje voor de muggen tedoden. Maar ik had dat uit de stopcontact getrokken voor me gsm opteladen. Dus ik leg dat muggending op de grond naast me bed. Zeg ik zo tegen mijn 2 vriendinnen die gisteren bleven slapen. 'Er niet opstappen eh.' na een tijdje zei ik zo om iets 'Sexy' ga ik staan en ging ik er perongeluk op staan. Zonder dat ik het wist zaten er 1 van die 2 punten die voor in de stopcontact testeken in mijn voet. Maar dat wist ik niet en ik wou me voet ophefen maar hij weegde veel dus ik keek zo in de spiegel naar me voet en zag dat het in mijn voet vast zat. Dus ik begon tehuilen, oke dat deed echt pijn. Ik raakte helemaal in paniek duurde het een uur voor me moeder naar boven wou komen, was ze eenmaal boven begon ze me vierkantig uit telachen dat ik echt dom was enzo. En wou ze het eruit trekken maar begon ik tehyperventileren enzo. En na een tijdje rustig teworden heeft ze het eruit getrokken. En nu ziten er een groot gat in mijn voet. Eigelijk in mijn hiel dus kan ik niet op mijn hiel stappen en nu heb ik er verband rond.

    Edit: het is nu een hele rode streep geworden. echt heel vies en je ziet zo een gat in mijn voet zitten.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 12:59 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ahw. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat klink pijnlijk, veel sterkte!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Shit. That hurts. Denk er vooral niet aan, want dan word de pijn groter.


    We accept the love we think we deserve.

    Omg, dat moet echt veel pijn doen/gedaan hebben.
    Heel veel sterkte. Ik hoop dat het snel geneest en je weer op je hiel kunt staan ;)


    Je hebt magie, maar je moet wel absoluut geloven dat jij de sterkste bent

    Ohfuck, dat moet pijn doen! Kind toch, opletten waar je loopt! En succes met je voet.


    Olive

    Hoe kan zo'n punt in je voet vast zitten? Het punt is afgerond? o.o
    En hoe kan je stappen zonder te beseffen dat er iets aan/onder je voet hangt?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Madagascar schreef:
    Hoe kan zo'n punt in je voet vast zitten? Het punt is afgerond? o.o
    En hoe kan je stappen zonder te beseffen dat er iets aan/onder je voet hangt?

    Dat vroeg ik mij dus ook af


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ophelia schreef:
    Ohfuck, dat moet pijn doen! Kind toch, opletten waar je loopt! En succes met je voet.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Die punten zijn toch afgerond? Heb je je voet erop gestampt ofzo?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Master schreef:
    Shit. That hurts. Denk er vooral niet aan, want dan word de pijn groter.


    Food.

    Master schreef:
    Shit. That hurts. Denk er vooral niet aan, want dan word de pijn groter.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Madagascar schreef:
    Hoe kan zo'n punt in je voet vast zitten? Het punt is afgerond? o.o
    En hoe kan je stappen zonder te beseffen dat er iets aan/onder je voet hangt?

    Ja heel raar, maar toch zat het in mijn voet..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Before schreef:
    Dat klink pijnlijk, veel sterkte!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Nou ja , wie legt dat dan ook op de grond als je weet dat je er in kan stappen..


    Stop wishing, Start doing..

    auw >.<


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.